אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בדרך לתל אביב: כמו YOO, אבל עם לייף סטייל

בדרך לתל אביב: כמו YOO, אבל עם לייף סטייל

סם נזריאן הסתובב בימים האחרונים בתל אביב, בחיפוש אחר מיקום מושלם לפתוח מלון יוקרה ברשת שלו

21.07.2011, 10:06 | ניר נתן

סם נזריאן הסתובב בימים האחרונים בתל אביב, בחיפוש אחר מיקום מושלם לפתוח מלון יוקרה ברשת שלו, SLS (Style Luxury Service), ובוחן אפשרויות לעשות עלייה גם לרשת מסעדות הסושי המדוברות שלו, Katsuya. "חברים מישראל הזמינו אותי ואני בודק אתר שיכול להתאים לנו", אומר נזריאן. "אנחנו מחפשים הזדמנויות ומסתכלים בעיקר על אזור תל אביב והרצליה. אנחנו מעוניינים במלון דירות ממותג, עם עוגן של מסעדה או בר. נאמר, פרויקט דומה ל־YOO של הרצל חבס, אבל שחלקו מלון ושיש בו מסעדה. בניין לייף סטייל".

ולמה דווקא תל אביב?

"אנחנו פועלים כבר בחמש ערים בארצות הברית - לוס אנג'לס, לאס וגאס, מיאמי, יוסטון וניו יורק - ורוצים להתרחב. טבעי לנו להתרחב לישראל, ובמיוחד לתל אביב. העיר התפתחה הן במידת התחכום שלה והן בנכונות שלה לקלוט מותגים בינלאומיים. יש בסיס של לקוחות שנעים בין ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, ירושלים ותל אביב, היא יעד תיירותי בינלאומי צומח, יש בה חיי לילה תוססים. ואנחנו יכולים לא רק להביא מותגים בינלאומיים, אלא לעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב - להציע יותר אירוח ויותר יוקרה ללקוחות תל־אביביים ובינלאומיים".

אתה מכיר מספיק את הסצינה התל־אביבית כדי להשתלב בה?

"אתה חייב להכיר את העיר שאתה פועל בה. בניו יורק, בווגאס או בהוליווד אנחנו כל הזמן בודקים מה יהיה הטרנד הבא, לאן אנשים צעירים רוצים ללכת, היכן יהיו מרכזי האופנה, הלייף סטייל והאמנויות, הגלריות והבוטיקים. אנחנו צריכים להכיר את השטח לכל החוויות שאנחנו מציעים. בתל אביב, למשל, זה יכול להיות התחום של מסיבות קיץ, במקומות שמתים בחורף אבל תוססים בקיץ, כמו הקלרה (במתחם הדולפינריום). אני מכיר את ישראל, חייתי שם קצת כילד (כשהמשפחה עזבה את איראן לאחר המהפכה, ולפני שהתיישבה בלוס אנג'לס כשסם היה בן שלוש. הוא גם מדבר עברית בסיסית). ביקרתי בה ארבע־חמש פעמים בשנים האחרונות, בין השאר כדי להבין מה יעבוד שם. עכשיו אני בודק אפשרויות לעסקה או שתיים של מלונות".

אז לא לבנות על מועדון שלך בתל אביב? זה לא אמור להיות חלק מהחבילה השלמה שאתה מציע ללקוחות?

"אני לא בטוח שנקים מועדון לילה בתל אביב, זה לא חייב להיות מועדון. נוכל לפתוח משהו על הגג, זו יכולה להיות מסיבה קולית בבריכה של המלון. יש לנו הרי כל כך הרבה מועדונים, אנחנו מבינים בזה, אז אולי נעבוד עם מפעילים מקומיים. תלוי איך נפתח את הפרויקט הישראלי".

ומההתרשמות שלך, מה ההבדל בין הקהל הישראלי לקהל ההוליוודי?

"בישראל הקהל הרחב נגיש יותר מבלוס אנג'לס, ואני חושב שתל אביב הרבה יותר אותנטית. הישראלים מעריכים את האנרגיה והמוזיקה, בעוד בלוס אנג'לס מעריכים ומעדיפים את הסטייל, את השואו אוף והשמפניה".

תגיות