אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טבע יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת המותג טבע אופטיקה צילום: בלומברג

טבע יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת המותג טבע אופטיקה

שווי הקמפיין מוערך בכמיליון שקל ויכלול פרסום בעיתונות ומדיה דיגיטלית

24.07.2011, 12:59 | כתב כלכליסט

טבע ישראל יוצאת השבוע בקמפיין פרסום רחב היקף לרגל השקת טבע אופטיקה, מותג חדש של טבע בתחום מוצרי האופטיקה בישראל. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יריב-צדר, ישא את הסלוגן "רואים טבע", ויכלול פרסום בעיתונות הארצית ואתרי אינטרנט מובילים. עלות הקמפיין מוערכת בכ-1 מיליון שקל.

עד עתה שיווקה טבע ישראל, באמצעות החברה הבת טבע מדיקל מגוון של מוצרי אופטיקה שונים, אולם כמי ששואפת להיות שחקן משמעותי ומוביל גם בתחום האופטיקה, יוצאת החברה במהלך אסטרטגי מושקע ורחב היקף למצב ולמתג את מוצרי טבע אופטיקה תחת מותג אחד.

חן קידן, מנהל יחידת האופטיקה בטבע מדיקל: "חברת טבע נתפסת בעיני הציבור כמותג-על בעולם הבריאות. הערכים להם מחויבת טבע איכות, אחריות ואמינות בעולם הבריאות, מתקשרים באופן טבעי גם לעולם האופטיקה. לפיכך טבע מדיקל שמה לה למטרה להוביל את הקטגוריה ולהציע סל מוצרים בתחום זה המעניק פתרון מלא ללקוחות. כניסתה של טבע מדיקל לשוק מתאפיינת בפעילות הן לבתי חולים והן לחנויות האופטיקה.

תגיות