אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פורד פוקוס החדשה מושקת בישראל; המחיר: החל מ-105 אלף שקל

פורד פוקוס החדשה מושקת בישראל; המחיר: החל מ-105 אלף שקל

המכונית תשווק בישראל בשלוש גרסאות - האצ'בק, סדאן וסטיישן שיוצעו גם עם תיבת הילוכים ידנית. מחיריהן ינועו בין 120-105 אלף שקל

30.08.2011, 12:23 | תומר הדר

דלק מוטורס, יבואנית מאזדה ופורד, השיקה היום (ג') את פורד פוקוס החדשה. זהו הדור השלישי מאז השקתה של פורד פוקוס המקורית בשנת 1999. פוקוס החדשה היא המכונית הגלובאלית הראשונה של פורד, כלומר מכונית אשר מיועדת לשיווק, בהבדלים קטנים, במספר נרחב של שווקים.

לדברי שחר שמש, משנה למנכ"ל דלק מוטורס, מאז השקתה של הפוקוס באירופה ועד מועד ההצגה בישראל חלפה כמעט שנה על מנת לאפשר לדלק מוטורס למכור בישראל את כל גרסאותיה של הפוקוס-עשרים במספר. הפוקוס תשווק בישראל בשלוש גרסאות מרכב - האצ'בק (חמש דלתות), סדאן וסטיישן.

היצע מנועי הפוקוס יכלול גרסת בנזין בעלת 125 כוחות סוס, גרסת בנזין בעלת מגדש טורבו המפיקה 180 כוחות סוס וגרסת 2.0 ליטרים שמנועה מפיק 170 כוחות סוס. כמו כן תשווק הפוקוס עם שלוש תיבות הילוכים שונות - שתים ידניות בעלות חמישה ושישה הילוכים ואוטומטית רובוטית כפולת מצמדים בעלת שש מהירויות.

בדור הקודם של הפוקוס נמנעה דלק מוטורס משיווק של גרסה ידנית, אך כעת, עם חזרתן של מכוניות ידניות רבות לשוק הרכב הישראלי, מצטרפת הפוקוס החדשה לרשימת הרכבים המשווקים עם תיבת הילוכים ידנית.

פורד פוקוס. משווקת גם בגרסה ידנית פורד פוקוס. משווקת גם בגרסה ידנית פורד פוקוס. משווקת גם בגרסה ידנית

בסך הכול תוצע הפוקוס בשלוש רמות אבזור. ברמה הבסיסית מוצעת בקרת אקלים מפוצלת ומערכת סטריאו מקורית.

בדגמי הטורבו תוצע מערכת המדוממת את המנוע בעת עצירה, כמו גם מערכת המחנה את הרכב ללא מגע הנהג בתוספת תשלום.

מחירה של הפוקוס יחל מ-105 אלף שקל עבור הגרסה הבסיסית, בעלת תיבת הילוכים ידנית בעלת חמש מהירויות. מחירה של גרסת ההאצ'בק האוטומטית הבסיסית יחל מ-117 אלף שקל - מחיר נמוך ב-3,000 שקל מזה של רוב המתחרות הישירות בקטגוריה. מחירה של גרסת הסדאן הידנית יחל מ-105 אלף שקל ומחירה של גרסת הסדאן האוטומטית יחל מ-120 אלף שקל, בדומה לרוב המכריע של המתחרות בקטגוריה. מחירה של גרסת הסטיישן הידנית יחל מ-108 אלף שקל ומחירה של גרסת הסטיישן האוטומטית יחל מ-120 אלף שקל.

תגיות

43 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

40.
מי שקונה רכב פראייר מיסים מטורפים +ביטוח מטורף+דלק מטורף... וקנסות וטסט וטיפולים
בכל מקום עושקים אותנו ... קנינו רכב =בשעה טובה שילמנו פי 2 מכל מקום אחר בעולם על הרכב עשינו ביטוח =שישלנו עוד אלפי שקלים לכיס העמוק של המדינה תידלקנו= ברור תידלקנו את המדינה הלכנו למוסך=צריך להחליף חצי אוטו (מינימום...) לא מצאנו חניה =גרירה +קנס =הלכה המשכורת ... טסט = עושקים אותנו כל שנה חידוש רשיון נהיגה = שוב יד לכיס נשלם כמו גדולים עברנו את המהירות המותרת בקצת = מצלמה בכל חור יש צריך לשלם עוד קצת ולאן נעלמים כל המליונים סליחה מילארדים ???? תשתיות נורמליות אין שוטרים שמחפשים רק לתת דוחות -יש ורק לזה הם פנויים. עכשיו נסללים כבישי אגרה =אנחנו נשלם כמו גדולים כל חודש עולים עוד כ-30000 מכוניות על הכביש (חדשות, הרוב ליסינג..) בבוקר פקק לתל אביב , בערב פקק ביציאה .. נתיבי איילון נראים כמו פקק אחד שלא נגמר כך גם גהה....וכביש החוף ... ולא נדבר על חיפה (צ'ק פוסט וכו ..) אבל כבישי אגרה יש .. תחבורה ציבורית נורמלית ??? אין !!!! אוטובוסים צפופים , מאחרים , עולים הרבה כסף. רכבות לא בטיחותיות (כבר עדיף אופנוע ..) אה כן וגם כל האופנועים עולים פי 3 מכל מקום אחר בעולם ... בקיצור במילה אחת ה-צ-י-ל-ו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נ.ב מקווה שלא יחתכו וימחקו את ההודעה (כמו שתמיד עושים ...)
הבוחן , ארץ הבוחנים  |  01.09.11
לכל התגובות