אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בלעדי ל"כלכליסט": המשביר לצרכן בדיזנגוף סנטר מצטמצם בקומה

בלעדי ל"כלכליסט": המשביר לצרכן בדיזנגוף סנטר מצטמצם בקומה

יסגור את שטח המסחר בקומה התחתונה בשל חוסר כדאיות כלכלית

19.09.2011, 08:30 | אורנה יפת

המשביר לצרכן סוגר את שטחי המסחר במתחם האופנה בקומה התחתונה בדיזנגוף סנטר בתל אביב - כך נודע ל"כלכליסט". ב־31 באוקטובר יפנה המשביר את חנויות המותגים ספרינגפילד, וומן סיקרט, חנות הג'ינסים LEE וטרקלין חשמל (שהפעיל את חנות החשמל של המשביר - א"י). הסיבה לסגירת החנויות במתחם היא העובדה שמדובר בשטח מדמם עם תנועה דלה. מתחם האופנה בסנטר, שנפתח ב־2007, נמצא בבעלות חברת אדרי אל בשותפות דיזנגוף סנטר.

המשביר לצרכן מפעיל בסנטר שתי קומות מסחר המשתרעות על שטח של 2,489 מ"ר. לאחר צמצום השטח יפעיל 2,000 מ"ר בקומה העליונה בלבד. המותגים שייצאו מהקומה התחתונה יוטמעו בחנות העליונה. ניסים חסן, המשנה למנכ"ל המשביר, אמר ל"כלכליסט": "אנחנו משלמים בקומה התחתונה שכר דירה כפול משכר הדירה בקומה העליונה, וזו קומה שלא עובדת בכלל. גם דמי הניהול בקומה הזו גבוהים ועומדים על 60 שקל למ"ר. כחלק מהסכם היציאה לא נשלם שכר דירה על הקומה הזו במשך חצי שנה". עוד סוכם כי המשביר ימסור לסנטר גם כ־100 מ"ר בקומה העליונה לטובת ברשקה, אם זו תחתום על חוזה. במקביל, הוארך החוזה בין המשביר והסנטר ב־15 שנה.

אלון פילץ, מבעלי דיזנגוף סנטר, מסר: "קיים ביקוש רב לשטחים בסנטר מצד רשתות מקומיות ובינלאומיות אשר הבינו את החשיבות שבנוכחות בלב תל אביב". חברת אדרי אל לא מסרה תגובתה.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
המשביר בבעיה לא קטנה
המשביר אשר מנסה בכל כוחו להכניס מותגים ואו מוצרים מבודלים, לא מצליח לשכנע את הציבור לקנות אותם אצלו ולכן נגרר למבצעי מחיר על סחורה מוכרת, שם הוא לא מרוויח מספיק, על מנת לכסות את ההוצאות הגדולות שלו. גם ההחלפות תכופות של סמנכ"לי הסחר לא עוזרת, כי עד שהם לומדים הם כבר מוחלפים, כי הם לא מביאים את התוצאות. בנוסף, לבעלים יש תאבון גדול וכל הזמן הוא רוכש עוד חברות, דבר שמונע ממנו לעסוק בתחום המרכזי. נקווה שבעלי אגרות החוב - רגועים, אני פחות.
לירון נאור , מרכז  |  20.09.11
1.
המביר מוותר על המותגים היחודיים שלו
מין הראוי לקרוא היטב את הסבר המשביר - שכן הוא מצמצם בראש ובראשונה את המותגים היחודיים שלו ואם זה המצב, אזי מצבו אינו טוב בכלל, שכן זה מציבע על קשיים ועל העדר יחוד, דבר אשר המרחק ממנו להפסדים קטן מאוד. מנגד לא ברור ההימור של הבעלים ברכישה מואצת של רשתות (אייס ?) אם הנכס העיקרי שלך לא יציב. ותחשבו על זה !
מתי  |  19.09.11