אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בלעדי ל"כלכליסט": המשביר לצרכן בדיזנגוף סנטר מצטמצם בקומה

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

3.
המשביר בבעיה לא קטנה
המשביר אשר מנסה בכל כוחו להכניס מותגים ואו מוצרים מבודלים, לא מצליח לשכנע את הציבור לקנות אותם אצלו ולכן נגרר למבצעי מחיר על סחורה מוכרת, שם הוא לא מרוויח מספיק, על מנת לכסות את ההוצאות הגדולות שלו. גם ההחלפות תכופות של סמנכ"לי הסחר לא עוזרת, כי עד שהם לומדים הם כבר מוחלפים, כי הם לא מביאים את התוצאות. בנוסף, לבעלים יש תאבון גדול וכל הזמן הוא רוכש עוד חברות, דבר שמונע ממנו לעסוק בתחום המרכזי. נקווה שבעלי אגרות החוב - רגועים, אני פחות.
לירון נאור | 20.09.11
1.
המביר מוותר על המותגים היחודיים שלו
מין הראוי לקרוא היטב את הסבר המשביר - שכן הוא מצמצם בראש ובראשונה את המותגים היחודיים שלו ואם זה המצב, אזי מצבו אינו טוב בכלל, שכן זה מציבע על קשיים ועל העדר יחוד, דבר אשר המרחק ממנו להפסדים קטן מאוד. מנגד לא ברור ההימור של הבעלים ברכישה מואצת של רשתות (אייס ?) אם הנכס העיקרי שלך לא יציב. ותחשבו על זה !
מתי | 19.09.11
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת