אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמת מחירים: הפלייבוק של RIM יעלה 299 דולר בבסט ביי האמריקאית

מלחמת מחירים: הפלייבוק של RIM יעלה 299 דולר בבסט ביי האמריקאית

על רקע המכירות החלשות של הטאבלט והמחיר האטרקטיבי של הפייר מבית אמזון, מנסה יצרנית הבלקברי לחזר אחר הצרכנים. מחירי כל הדגמים נחתכו בחנויות הרשת ב-200 דולר

29.09.2011, 21:48 | דור צח
חנויות בסט ביי בארצות הברית ימכרו את הטאבלט של RIM, הפלייבוק, בהנחה של 200 דולר - כך עולה מאתר ענקית הקמעונאות, כפי שדיווח היום (ה') אתר חדשות הטכנולוגיה Cnet. דגם הכולל שטח אחסון של 16 גיגה-בייט יעלה מעתה 299 דולר, כמעט מחצית ממחיר המחירון. דגם עם 32 גיגה-בייט יעלה 399 דולר, ועם 64 - 499 דולר, כמו הדגם הבסיסי של האייפד מבית אפל.

בבסט ביי מציינים כי מדובר במבצע, אך לא ידוע כמה זמן הוא יימשך. כיוון שניתן להזמין את המכשיר גם דרך אתר הרשת ולא רק בחנויות הפיזיות, גם גולשים ישראלים יוכלו ליהנות מהמבצע - אם ברשותם כתובת אמריקאית, או שהם משתמשים בשירות דוגמת Mustop.

RIM, המייצרת גם את סמארטפוני הבלקברי, הודיעה לפני כשבועיים על כוונתה למכור את הטאבלט במחיר אטרקטיבי יותר. הפלייבוק, שאמור היה להתחרות באייפד של אפל, סבל עד כה ממכירות חלשות במיוחד, וברבעון השני של השנה נמסרו רק 200 אלף יחידות לחנויות.

נשיא היצרנית הקנדית, מייק לזרידיס, הודה כי "הפלייבוק נמצא היום רחוק מהמקום שבו הוא אמור להיות", וציין גם כי באוקטובר תחשוף RIM גרסה מתקדמת יותר של מערכת ההפעלה לפלייבוק, שתכלול תמיכה באפליקציות אנדרואיד. מאז ההצהרה התקיימו מבצעים שונים הקשורים בפלייבוק: הרשתות אופיס דיפו וסטייפלס בארה"ב הוזילו אותו ב-200 דולר גם כן החל משלשום, אך מבצע זה אמור להימשך רק עד 1 באוקטובר.

עיתוי המהלך של RIM ובסט ביי קשור, ככל הנראה, גם לשחקן החדש בשוק הטאבלטים: אתמול השיקה אמזון את הקינדל פייר, הטאבלט מתוצרתה העולה 199 דולר בלבד, ונחשב לבעל סיכויים מצוינים להצליח בשוק. העיצוב של הפייר דומה לזה של הפלייבוק, ועשוי לפגוע בסיכוייו של הטאבלט מבית RIM להשתלב בשוק הצפוף גם כך.

הצעדים של RIM עשויים אולי להיחשב לקיצוניים, אך הצרכנים האמריקאים כבר נהנו לאחרונה ממבצע חריג בהרבה: כש-HP החליטה לצאת מתחום המובייל, היא הורידה את מחיר הדגם הבסיסי של הטאצ'פד ל-99 דולר בלבד, במקום 449. כתוצאה מכך הטאבלט, שקודם לכן נכשל לחלוטין בחנויות, הפך ללהיט ונחטף במהירות.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות