אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת יצא למכרז

תקציב הפרסום של קופ"ח מאוחדת יצא למכרז

טופל בשנים האחרונות ב-JWT; דרישה שעלולה להרתיע משרדים מלגשת: ערבות בסך חצי מיליון שקל

11.10.2011, 10:55 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של קופת חולים מאוחדת, אשר טופל בשנים האחרונות על ידי JWT ישראל, יצא למכרז. לפי הפרסום של המאוחדת, היא אינה פוסלת את האפשרות שייבחרו 2 משרדים. תקופת ההתקשרות היא לשנה עם אופציה להארכה עד שלוש שנים. ב-2010 עמד היקף התקציב של הקופה על כ-4.7 מיליון דולר מחיר מחירון.

לפי מסמכי המכרז, תנאי הסף הם ניהול תקציבי פרסום בסך כולל של 30 מיליון דולר בשנה בכל אחת מהשנים 2009-2010 במחיר מחירון לפני נתוני יפעת בקרת פרסום. כמו כן, על המשרד לטפל בשני גופים לפחות עם תקציב פרסום שנתי של 10 מיליון שקל במחיר מחירון בכל אחת מהשנים הנזכרות. המכרז יתנהל בארבעה שלבים: הראשון עמידה בתנאי הסף, השני בחינת תיק עבודות של המשרד. לשלב השלישי יגיעו 3-5 משרדים מבין הניגשים שקיבלו את הציון הגבוה ביותר ויצטרכו לעשות פרזנטציה בהתאם לבריף שניתן להם. בשלב הרביעי ייערך שיקלול של האיכות הקריאייטיבית והצעת המחיר.

העז במכרז היא ההכרח לבצע הפקדת ערבות בנקאית בסך חצי מיליון שקל, אשר נועד ככל הנראה לסנן את מספר המשרדים שייגשו למכרז, שכן היא מהווה מכשול בעיקר בפני המשרדים הקטנים והבינוניים.

רוב המשרדים יכולים לקחת חלק, שכן רק כמה מהם תפוסים על ידי קופה אחרת: תקציב שירותי בריאות כללית מטופל בידי מקאן אריקסון וחלק קטן ממנו בראובני פרידן IPG. בקופת חולים מכבי מטפל יהושע TBWA ובתקציב קופת חולים לאומית מטפל גליקמן-נטלר-סמסונוב.

תגיות