אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ספגטים עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל צילום: צביקה טישלר

ספגטים עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש בהשקעה של חצי מיליון שקל

משרד הפרסום "אלמוג-דביר" הופקד על הקמפיין המציג את התפריט החדש דרך עיניה של ילדה המגיעה לארוחה משפחתית בסניף

25.10.2011, 12:13 | כתב כלכליסט

ספגטים, רשת המסעדות האיטלקית, עולה בקמפיין טלוויזיוני חדש, בהשקעה של מעל חצי מיליון שקל. על הקמפיין הופקד משרד הפרסום "אלמוג-דביר".

הקמפיין מציג את התפריט האיטלקי החדש דרך עיניה של ילדה המגיעה לארוחה משפחתית בסניף.

הקמפיין הטלוויזיוני החדש מסכם תהליך מיתוג מחודש שעברה הרשת, הכולל אריזה שיווקית חדשה ותפריט מרענן

מאיר קקון מנכ"ל הרשת מסר: "הקמפיין צולם על רקע האווירה המשפחתית והאלגנטית שמצפה ללקוחותינו, ומציג מנות נבחרות מהתפריט החדש של הרשת, המארחת את משפחות ישראל מזה 20 שנה".

תגיות