צילום: אוראל כהן
פרסום ראשון: תקציב הפרסום של טורנדו יוצא למכרז
בשנתיים האחרונות טופל התקציב בשלמור אבנון עמיחי. בחברה טוענים כי ההתרחבות העיסקית ופרישתו של גדעון עמיחי הביאו להחלטה לבחון משרדים אחרים
26.10.2011, 12:42 | שלי פריצקר
תקציב הפרסום של מזגני טורנדו יוצא למכרז. התקציב מטופל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי y&r.
בטורנדו מסבירים כי הסיבה לכך היא ההתרחבות העסקית, כניסה לתחום מוצרי החשמל והשקת מותג Midea, תאגיד בינלאומי למוצרי חשמל ומזגנים (היצרן של טורנדו ב-6 שנים האחרונות). בשנה הקרובה תגדיל טורנדו את תקציב הפרסום שלה ב-40%, ובעקבות הגדלת המדיה והשינוי הקריאייטיבי החברה רוצה לבחון אופציות נוספות. כמו כן נטען כי גם עזיבתו של גדעון עמיחי את משרד הפרסום תרמה למהלך.
ב-2010 עמד תקציב הפרסום של טורנדו על 4.3 מיליון דולר וב-2011 הוא עמד עד היום על 7.1 מיליון דולר.
הסכם התקשורת בין טורנדו לשלמור מסתיים ב-11 בנובמבר, בעקבות החגים האריכה טורנדו את ההתקשרות עד סוף השנה.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה