אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נחשף ב"כלכליסט": התחדש הסכסוך בין חצי חינם לחברת אסם צילומים: דמיטרי שבצנקו, עמית שעל

נחשף ב"כלכליסט": התחדש הסכסוך בין חצי חינם לחברת אסם

הסכסוך החל עם הורדת מוצרים של אסם ממדפי הרשת בסניף בהוד השרון והתפשט ליתר הסניפים. הסיבה לסכסוך המסחרי היא הקלה בתנאי הסחר שדרשה חצי חינם מאסם

08.11.2011, 13:04 | אורנה יפת

כפי שנחשף ב"כלכליסט", התחדש הסכסוך בין חצי חינם לחברת אסם. הסכסוך החל עם הורדת מוצרים של אסם ממדפי הרשת בסניף בהוד השרון והתפשט ליתר הסניפים. הסיבה לסכסוך המסחרי היא הקלה בתנאי הסחר שדרשה חצי חינם מאסם.

בין היתר ירדו מהמדפים במבה, ביסלי, קרקרים, מרקים, רטבים, דגני בוקר ועוגות של אסם וכן מוצרים של החברות צבר, טבעול, תפוגן, בית השיטה וסירופים של חברת עסיס המופצים על ידי אסם. 

זכי שלום, הבעלים של חצי חינם, אישר ל"כלכליסט" את המידע ומסר: "כל מוצרי אסם, כולל מוצרי החברות הבנות, הורדו מכל המדפים בסניפי הרשת". לדבריו, הצדדים נמצאים כעת במו"מ בניסיון לחזור לשתף פעולה.

בדצמבר 2010 התגלע סכסוך מתוקשר בין אסם לחצי חינם שאף הוא החל בקניון שרונים. הרשת הורידה מהמדפים מוצרים של אסם ושל חברות־בנות של הקבוצה, לאחר שהחברה לא הסכימה לדרישתה לשלם לה כמה מיליוני שקלים על הצבת המוצרים בסניף החדש שהוקם באותם ימים. אסם התנגדה בתחילה לתשלום, אך לאחר כמה ימים, הגיעו הצדדים לפשרה והמוצרים חזרו להימכר ברשת.

אסם מסרה בתגובה כי היא "דוחה על הסף את הטענות המושמעות ע"י חצי חינם שכל מטרתן להטעות את הציבור. אין בכוונתה של אסם לנהל ויכוח מסחרי עם חצי חינם באמצעי התקשורת".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
חצי חינם - רשת כוחנית וחזירית
שיהיה ברור לכל הנאיבים. זכי שלום נלחם על כיסו בלבד. אין בהתנהלותו הכוחנית שום רצון להיטיב עם הצרכנים. אם כבר, צעדיה של חצי חינם עלולים בסופו של דבר לגרום לייקור מוצרי חב' אוסם. ואיך ? במידה וחצי חינם תצליח לכופף את אוסם, האחרונה תהא חשופה לדרישות מסחריות כאלו ואחרות מצד רשתות השיוק האחרות, מה שיחייב אותה לגלגל את העלויות הללו לצרכן.
ריאליסט  |  09.11.11
8.
חצי חינם - באתי בגלל המחיר, נשארתי בגלל השירות
בעבר הגעתי לחנות של חצי חינם בגלל המחיר. הם היו זולים. היו. היום הם כבר לא. אבל השירות, השירות - ברמה שאין בארץ. על כל המוצרים יש מחיר. תמיד. על כולם. אין מצב שאין. והמחיר על המוצר תמיד שווה למחיר בקופה. תמיד, אין מצב אחר. בחצי חינם אף פעם לא הייתי צריך ללכת לקופה ראשית ולבקש החזר או להתלונן על טעות אחרת. אין שם טעויות.
יוסי , הרצליה  |  09.11.11
לכל התגובות