אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תקציב הפרסום של טורנדו עובר לבאומן בר ריבנאי צילום: אוראל כהן

תקציב הפרסום של טורנדו עובר לבאומן בר ריבנאי

היקף התקציב צפוי לגדול ב-40% בשנה הקרובה ויעמוד על כ-40 מיליון שקל. באומן בר ריבנאי גבר על המשרדים ענבר מרחב וזרמון גולדמן

23.11.2011, 12:08 | שלי פריצקר

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עובר למשרד הפרסום באומן בר ריבנאי והוא יטופל בו החל מדצמבר הקרוב, לשלוש השנים הקרובות. המשרד גבר על משרדים נוספים שהגיעו לשלב הגמר של המכרז - ענבר מרחב וזרמון גולדמן. היקף התקציב של טורנדו צפוי לגדול ב-40% בשנה הקרובה ויעמוד על כ-40 מיליון שקל.

בשנתיים האחרונות טופל התקציב בשלמור אבנון עמיחי y&r. לפני כחודש הוחלט בטורנדו להוציא את התקציב למכרז. בטורנדו הסבירו כי הסיבה לכך היא הצורך לשנות את הקו הקריאייטיבי בעקבות התרחבות העיסקית של הקבוצה, כניסה לתחום מוצרי החשמל והשקת מותג Midea, תאגיד בינלאומי למוצרי חשמל (והיצרן של טורנדו ב-6 שנים האחרונות). בנוסף נטען כי גם עזיבתו של גדעון עמיחי את שלמור אבנון עמיחי תרמה למהלך.

בטורנדו אומרים היום כי בפני באומן עומדים אתגרים רבים ובהם מציאת שפה פרסומית חדשה למותג טורנדו והשקת המותג Midea בינואר. עוד ברשימת המשימות רענון הקו הפרסומי של רשתות החברה: ענק המזגנים, עולם המיזוג ומיזוג נטו אשר מתמחות בייעוץ ומכירת מזגנים.

תגיות