אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איך מתכוננים בגוצ'י להאטה הכלכלית? צילום: בלומברג

איך מתכוננים בגוצ'י להאטה הכלכלית?

במקרה של ירידה במכירות, החברה מחזיקה בתוכנית מגירה הכוללת עיכובים בשיפוצים של חנויות. מנכ"ל מותג היוקרה: "בשלב זה איננו חווים האטה בצמיחה אך 2012 עשויה להתגלות כשנה בעייתית"

02.12.2011, 12:13 | סוכנויות הידיעות

הבעיות הכלכליות העולמיות לא השפיעו על מותג היוקרה גוצ'י, אך בחברה מוכנים להגיב במהירות ולהוריד עלויות במידה שתחול האטה במכירות, כך הכריז מנכ"ל החברה פטריציו דה מרקו בראיון לעיתון הצרפתי לה פיגארו. לדבריו, גוצ'י מחזיקה בתוכנית מגירה שכוללת עיכובים בשיפוצים לחנויות אך תאפשר פתיחת חנויות חדשות על פי התכנון.

"בשלב זה איננו חווים האטה בצמיחה... אך איננו יכולים לשלול לגמרי שיהיו לבעיות הכלכליות העולמיות השפעה על השווקים המקומיים שלנו", ציין. "2012 עשויה להתגלות כשנה בעייתית, אך עלינו להמשיך להשקיע בטווח הבינוני והארוך".

בכל הקשור להצלחת המותג, שהוא חלק מחברת היוקרה הצרפתית PPR, בצרפת הודה דה מרקו "צרפת היא שוק בעייתי. המותג פחות מוכר מכפי שהוא צריך להיות. גוצ'י חייב להיות מותג היוקרה האיטלקי הראשון שהצרפתים חושבים עליו. יש לנו עדיין פוטנציאל צמיחה".

על מנת להגדיל את המודעות למותג, בגוצ'י מתכוונים לפתוח 7 נקודות מכירה בסניפי גלרי לאפייט ברחבי צרפת.

תגיות