אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הדוגמנית פרידה אסטריד תוביל את קמפיין החורף של נעלי SCOOP צילום: שי יחזקאל

הדוגמנית פרידה אסטריד תוביל את קמפיין החורף של נעלי SCOOP

אסטריד תקבל עבור הקמפיין 17 אלף דולר לעונה. כמו כן תככב בקמפיין של החברה שיערך בעיר פראג, לרגל השקת החנות הראשונה שלה בחו"ל

04.12.2011, 10:33 | כתב כלכליסט

הדוגמנית הבינלאומית פרידה אסטריד (24), ממקסיקו, נבחרה לדוגמנית הבית של רשת ההנעלה SCOOP. במסגרת זו תוביל את קמפיין עונת החורף של המותג. פרידה תקבל עבור העונה הקרובה 17,000 דולר לעונה. כמו כן תככב בקמפיין של החברה שיערך בעיר פראג, לרגל השקת החנות הראשונה שלה בחו"ל.

אסטריד התחילה את קריירת הדוגמנות בגיל 16, ועלתה לישראל לפני כשנתיים בעקבות אהבתה לאיש עסקים ישראלי בשם אופיר, היום הם מתגוררים יחדיו בעיר ת"א.

אסטריד הובילה קמפיינים רבים ביניהם: הנחייה בערוץ האופנה (FTV) ,תצוגת global warming של דיזל, קמפיין של נירלט, קמפיין של סופר-פארם, אדיטוריאלים במגזינים הנחשבים של ישראל, צילומים בפריז ובמילאנו ועוד.

לדברי פרדי אינסאז, מבעלי רשת SCOOP: "פרידה מייצגת את ערכי המותג SCOOP המבטא נשיות, אופנתיות וצבעוניות. האישה של SCOOP צעירה, מודרנית ודינאמית, אוהבת את עצמה, נשית ומטופחת, אישה שבשבילה אופנה היא חלק מדרך החיים".

תגיות