אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דנה פרידר ועודד פז יככבו בקמפיין לעידוד קניית מוצרים ישראלים

דנה פרידר ועודד פז יככבו בקמפיין לעידוד קניית מוצרים ישראלים

בגמר חופשת החנוכה יועלו שלושה סרטונים המסבירים לילדים כיצד יזהו מוצרים מתוצרת ישראלית באמצעות "תו מיוצר בישראל"

26.12.2011, 13:04 | כתב כלכליסט
דנה פרידר ועודד פז יככבו בקמפיין חדש לעידוד קניית מוצרים ישראלים, במסגרת שיתוף פעולה בין מטה כחול לבן במשרד התמ"ת וערוץ הילדים. בגמר חופשת החנוכה יועלו שלושה סרטונים המביעים את החשיבות והמשמעות של הנושא, ומסבירים לילדים כיצד יזהו מוצרים מתוצרת ישראלית באמצעות "תו מיוצר בישראל"

שלושת הסרטונים מייצגים תחומי צריכה שונים: האחד מעולם הטואלטיקה - מוצרי כביסה, סבונים ובגדים, השני מעולם מצרכי המזון והשלישי מעולם הצעצועים. הסרטונים יועלו בתום חופשת החנוכה ויוקרנו במהלך החודשים הבאים.

מטה כחול לבן עוסק בפעילות חינוכית בקרב ילדים במסגרת תכנית לימודים סדורה בבתי הספר, שם מוטמע הערך של מיוצר בישראל הן כאמצעי ליצירת מקומות עבודה והן כמנוף לחינוך לגאווה לאומית בתעשייה ובמוצריה.

המטה הוקם בשיתוף התאחדות התעשיינים וההסתדרות החדשה על מנת לקדם פעילויות ומהלכים לעידוד ציבור הצרכנים הישראלי להעדיף רכישה של מוצרים כחול לבן, זאת מתוך מודעות לחשיבות הנושא כמנוף ליצירת מקומות עבודה חדשים והגברת התחושה של גאווה לאומית בקניה ממוצרי התעשייה המקומית.

תגיות