אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
One1 הטמיעה מערכת CRM בקבוצת תקשוב

One1 הטמיעה מערכת CRM בקבוצת תקשוב

המערכת משרתת כמאה משתמשי מוקדי גביה ושרות ברשויות מקומיות ותאגידי מים ברחבי הארץ. ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

03.01.2012, 11:49 | כתב כלכליסט

One1 הטמיעה מערכת CRM 6 Pivotal בחברת Milgam Call מקבוצת תקשוב. המערכת משרתת כמאה משתמשי מוקדי גביה ושרות ברשויות מקומיות ותאגידי מים הפרוסים ברחבי הארץ. היקף הפרויקט מוערך במאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה על ידי חטיבת פרויקטים ופתרונות תוכנה ב-One1, נותנת מענה טכנולוגי מלא לצרכים והדרישות של מוקד שירות המתמחה במתן שירותים לרשויות המקומיות. המערכת תתרום בייעול התקציבי ובשיפור מערך השירות לתושבים.  

חומי קזז, מנהל חטיבת פרויקטים ופתרונות תכנה ב-One1: "העושר הפונקציונאלי, הגמישות וכלי אינטגרציה הקיימים בפלטפורמת Pivotal CRM 6 יחד עם מתודולוגיית יישום של One1 מבטיחים ללקוחות החברה ביצוע פרויקטים יעילים ומוצלחים מאוד תוך זמן קצר והתאמה מלאה לצרכיהם ודרישותיהם".

אלון ברודר, מנהל Milgam Call: "מערכת 6 Pivotal CRM נבחרה בזכות גמישותה וכליה המאפשרים ביצוע שינויים והתאמות ייעודיות באופן מהיר ויעיל ביותר. היבטים אלו הינם הכרחיים לתפעול וניהול מוקד מגוון שירותים יעודים כ-Milgam Call".

תגיות