אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בזכיינית רשת מחייכים: פרק ההשקה של The voice עם 39% רייטינג צילום: ינאי יחיאל

בזכיינית רשת מחייכים: פרק ההשקה של The voice עם 39% רייטינג

מדובר ברייטינג הגבוה ביותר שנרשם להשקת מותג חדש בטלוויזיה בישראל בקרב משקי הבית. ברגע השיא טיפס הרייטינג ל-43.4% רייטינג

08.01.2012, 10:32 | שלי פריצקר

במסדרונות זכיינית ערוץ 2 רשת נושמים הבוקר לרווחה: פרק ההשקה של תוכנית הכישרונות המוזיקליים, The voice זכה ל-39% רייטינג במשקי הבית, המשקפים 1.2 מיליון צופים. ברגעי השיא של התוכנית אף טיפס הרייטינג ל-43.4%. מדובר ברייטינג הגבוה ביותר שנרשם להשקת מותג חדש בטלוויזיה בישראל, אפילו העונה הראשונה של "האח הגדול" השיגה נתון נמוך יותר של 30.3%. אולם יש להזכיר כי העונה הרביעית שהושקה בשבוע שעבר השיגה נתון היסטורי של 45.5% רייטינג.

התשובה של רשת ל"כוכב נולד" של קשת היוותה מקפצה לערב השידורים כולו, "מצב האומה" קיבלה 25.6% רייטינג ומאחורי הקלעים של The voice ששודרה בסוף הערב קיבלה 12.6%.

בערוצים המתחרים: התוכנית "אייל גולן קורא לך" ששודרה במקביל לפרק ההשקה של The voice בערוץ המוסיקה 24 של קשת עשתה כ-6% רייטינג. בערוץ 10 שידרו באותה שעה את "טריני וסוזנה" בשידור חוזר וזכו ל-2% רייטינג בלבד, וסיכום שבוע של גיא פינס עם 2.8% רייטינג.

מוקדם יותר בשעה 20:00: חדשות סוף השבוע בערוץ 2 עם 20.4% רייטינג ואילו "המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10 הסתפקו בחצי מזה - 10.4%.

תגיות