אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קבוצת כלל הטמיעה פתרון ניהול משובי לקוח של רנסיס

קבוצת כלל הטמיעה פתרון ניהול משובי לקוח של רנסיס

פתרון ACE שהוטמע בחברת הכלל הראשון יורחב גם לחברות הבנות של כלל. גורמים בענף מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי שקלים

25.01.2012, 11:28 | כתב כלכליסט
חברת רנסיס, ספקית עולמית של פתרונות משוב לשיפור חווית הלקוח, השלימה הטמעת מערכת מבוססת Attentive ACE עבור קבוצת כלל. הפתרון, שהוטמע בהצלחה בחברת הכלל הראשון, יורחב עתה גם לחברות הבנות של קבוצת כלל. גורמים בענף מעריכים את היקף הפרויקט במאות אלפי שקלים.

אייל ברנע, מנכ"ל רנסיס, מסר כי "אנו שמחים לחזק את שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת כלל ולהרחיב את היישום לכל החברות הבנות של הקבוצה. המערכת מסייעת לדרגי הניהול בתחום השירות למקסם את תהליך המשוב, לדעת למקד את תהליכי השיפור בנקודות הדורשות תיקון והכל בזמן אמת ובצורה רציפה ולאורך זמן".

לאחרונה השיקה רנסיס מספר פתרונות המאפשרים לארגון לנהל את משובי הלקוחות ולנטר את איכות וחווית הלקוח גם בערוצים הדיגיטליים כגון אתר החברה, אפליקציית סמארטפון, שירות דוא"ל ועוד. פתרונות אלה מאפשרים לארגון לנהל דיאלוג עם הלקוח בערוץ המתאים לו, לשפר את ערוצי ה-Self Service, לנטר את חווית הלקוח בכל נקודת מגע ולהוזיל בצורה משמעותית את עלות המשובים.

תגיות