אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"שמעוני פינקלשטיין ברקי" זכה בתקציב הפרסום של רשת "בית בלב" צילום: shutterstock

"שמעוני פינקלשטיין ברקי" זכה בתקציב הפרסום של רשת "בית בלב"

היקף תקציב הפרסום מוערך בכ-3 מיליון שקל. "שמעוני פינקלשטיין" מחליף את משרד הפרסום בן נתן, שהיה אחראי על התקציב בשבע השנים האחרונות

31.01.2012, 13:28 | כתב כלכליסט

משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין ברקי" זכה במכרז לתקציב הפרסום של רשת "בית בלב". היקף תקציב הפרסום הוא כ- 3 מיליון שקל.

ורדה קצאור, מנהלת השיווק של הרשת: "תקציב הפרסום מיועד ברובו לתחום הדיור המוגן. הבחירה ב'שמעוני פינקלשטיין ברקי' התבססה על האסטרטגיה הפרסומית שהציג המשרד, שהציעה מענה לצרכים השיווקיים של 'בית בלב'. האסטרטגיה שהוצגה תומכת בבידול המבוסס על איכות ומקצועיות.  אנו מבקשים להודות למשרד הפרסום 'בן נתן' על ליווי מקצועי ומוצלח בשבע השנים האחרונות".

'בית בלב' הינה רשת המפעילה בתי דיור מוגן, מרכזים רפואיים-שיקומיים ומחלקות סיעודיות.

תגיות