קמפיין עולמי: אקטואליה רכה
מאמרים בפלייבוי הם כמו הביסקוויט בקרמבו: לכאורה זה החלק הכי פחות מסעיר, הרי יש מעליו קצפת ושוקולד. למרות זאת, איכשהו זה לא אותו דבר בלעדיו
מאמרים בפלייבוי הם כמו הביסקוויט בקרמבו: לכאורה זה החלק הכי פחות מסעיר, הרי יש מעליו קצפת ושוקולד. למרות זאת, איכשהו זה לא אותו דבר בלעדיו. ככה זה גם בפלייבוי: קוראי המגזין מעדיפים את ערימת הקצפת שלהם על מצע צנוע של ביסקוויט מיובש, אולי זה נותן להם אשליה שהם פחות מלכלכים את הידיים.
זו לא פעם ראשונה שקמפיינים של פלייבוי מנופפים בעלה התאנה הזעיר הזה, תמיד תוך קריצה כמובן. והפעם - מי לא מכיר את הטריק הכי לעוס בקולנוע, כשחפץ תמים כלשהו בקדמת הפריים מסתיר בדיוק את החלקים האסורים שמאחור.
כאן הוסיפו התחכמות נוספת: כותרתו של המאמר במגזין מדברת בדיוק על החלקים שהוא מסתיר, תוך שימוש בקונוטציות נמוכות במיוחד. במודעה שלפנינו, למשל, שמו של המאמר הוא "כריתת יערות", והוא מסתיר באופן מושלם את השיח הגזום למשעי שנמצא מאחוריו. הקמפיין כולל גם מודעה עם מאמר על מכורים לקראק (שזה גם כינוי לחריץ) ואיך אפשר בלי - מודעה עם מאמר נרחב למדי על עמק הסיליקון.
הכותבת היא קופירייטרית בכירה בגליקמן־נטלר־סמסונוב
תגובה אחת לכתיבת תגובה