בבילון: ההכנסות זינקו פי יותר מ-3 ל-113 מיליון שקל ברבעון הראשון
הרווח הנקי גם כן נסק ל-14.4 מיליון שקל לעומת 4.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד; ההוצאות על פרסום ושיווק גדלו ל-86 מיליון שקל בהשוואה ל-20.2 מיליון שקל ברבעון המקביל
ההוצאות על פרסום מכירה ושיווק גדלו ל-86 מיליון שקל ברבעון הראשון בהשוואה ל-20.2 מיליון שקל ברבעון המקביל, אך ירדו מ-148.9 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2011. לפי הודעת החברה, העוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של פתרונות תוכנה בעיקר בתחום התרגום והשפות, רוב ההוצאה נובעת מהשקעה ברכישת לקוחות חדשים, ההוצאה נרשמת באופן מידי בדו"ח רווח והפסד, בעוד ההכנסות מופקות על פני תקופה.
להערכת בבילון, נכון לסוף הרבעון, גדלו ההכנסות שטרם הופקו מלקוחות חדשים (לקוחות שהוצאות רכישתם כבר נרשמו אך ההכנסות יוכרו רק בהמשך), ל- 86 מיליון ש"ח בהשוואה ל-50 מיליון ש"ח בסוף 2011. רוב ההכנסות יוכרו במהלך שנת 2012.
אלון כרמלי מנכ"ל בבילון, אמר כי "כמות המבקרים באתרי בבילון ממשיכה לצמוח, אנחנו נמנים כיום על 45 האתרים המובילים בעולם, עם למעלה מ-50 מיליון מבקרים ייחודיים ביום. יחד עם ההשקעה בהגדלת בסיס הלקוחות אנחנו שומרים על רווחיות יפה, ומפתחים מנועי צמיחה חדשים".
תגובה אחת לכתיבת תגובה