אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אמובי רוכשת חברת פרסום בתלת-ממד צילום: The DEMO Conference

אמובי רוכשת חברת פרסום בתלת-ממד

החברה הודיעה על רכישת הסטארט-אפ האמריקאי אג'יטסו. היקף העסקה מוערך במיליוני דולרים בודדים

08.05.2012, 17:54 | אסף גלעד
חברת אמובי מהרצליה אמנם נמכרה בחודש מרץ האחרון למפעילת הסלולר האסיאתית סינגטל תמורת 321 מיליון דולר, אך היא ממשיכה לתפקד כחברה עצמאית ישראלית לכל דבר. היום (ג') הודיעה על רכישת Adjitsu (אג'יטסו), חברת סטארט-אפ מפאלו אלטו שפיתחה מערכת פרסום דיגיטלי מבוסס על גרפיקה תלת-ממדית.

אמובי מתמחה בפיתוח ובהפצה של פרסומות על גבי מכשירים ניידים, בכלל זה טלפונים סלולרים וטאבלטים, ורכישת אג'יטסו תסייע לה להפיץ מעתה גם פרסומות בגרפיקה תלת ממדית. בפרסומת שכזו יוכל הגולש לצפות בדגם תלת ממדי של המוצר, לסובב אותו ולפרקו לחלקים.

אג'יטסו היא חברה בת של הסטארט-אפ Cooliris, שגייסה קרוב ל-30 מיליון דולר מקרנות ההון סיכון קליינר פרקינס, באיירס, DAG וטי-ונצרס.

באמובי סירבו לספק מידע פיננסי על הרכישה או על גודלה של אג'יטסו, אך ככל הנראה מדובר בהיקף של מיליוני דולרים בודדים.

אמובי מעסיקה 120 עובדים, מתוכם 60 בישראל. עובדי אג'יטסו יעברו למשרדי אמובי ברדווד סיטי בקליפורניה, ויהפכו חלק מהחברה.

"הרכישה הזו מוכיחה שאמובי ממשיכה להיות חברה עצמאית גם לאחר שנרכשה, ושהיא ממשיכה לפעול מישראל", אמר גיל שיינפלד, מנהל הפיתוח של אמובי, שמנהל גם את האתר הישראלי לאחר הרכישה. "היכולת לבצע אינטרקציה עם מודעות גרפיקה תלת ממדית תקל עלינו להגיע למותגים גדולים, לרשתות פרסום חדשות ובאופן כללי לקבל גם נתונים רבים על מה שהלקוחות מחפשים. הטכנולוגיה ממפה את האזורים במוצר שעליהם מתעכב הגולש זמן רב, ומראה לנו מה בעצם מעניין אותו", הוסיף שיינפלד.

תגיות