אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מלחמת כריות: מותג דגני הבוקר MONDAY חוזר למדף

מלחמת כריות: מותג דגני הבוקר MONDAY חוזר למדף

המותג יצא מרשתות השיווק בינואר 2011 לאחר שהגיע לנתח שוק מזערי של 0.2%

21.05.2012, 09:00 | אורנה יפת

לאחר היעדרות בת שנה מותג דגני הבוקר מאנדיי (MONDAY) חוזר למדפים. הפעם מדובר במוצר תואם "כריות" (של תלמה מקבוצת יוניליוור) בשם "מאנדיי טוויסטר" שמשווק בשני טעמים: במילוי קרם נוגט וקרם וניל. בדומה לכריות הוא נמכר ב־25 שקל לחבילה, ועלות מסע הפרסום שמלווה את המוצר עומדת על 2.5 מיליון שקל.

מאנדיי יצא מרשתות השיווק בינואר 2011 לאחר שהגיע לנתח שוק מזערי של 0.2% (על פי נתוני נילסן). כעת מצפה יבואנית המותג, ר.ב מוצרי דגנים שבבעלות רחל ברודנו, להגיע לנתח של 5% משוק דגני הבוקר לילדים שמגלגל כ־350 מיליון שקל בשנה (שהם כמחצית מכלל קטגוריית דגני הבוקר).

בגלגולו הקודם כלל המותג שישה סוגים של דגני בוקר, ולדברי מנהל השיווק של החברה ערן מלכי, "העובדה שהמותג הופץ על ידי חברה חיצונית, היא שגרמה לנתח השוק הנמוך. כיום אנחנו מוכרים באופן עצמאי ואת השינוע עושה פליינג קרגו". כפי הנראה, לא רק ההפצה היתה אחראית לכישלון שכן ר.ב דגנים החליפה בינתיים גם את היצרן - מ־Ralcorp, החברה־האם של דגני פוסט (שגם אותם מפיצה ר.ב דגנים), ל־European food.

תגיות

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
נו,הם ממשיכים לזרוק את הכסף בכוח
הבעייה שלהם לא הייתה הפצה ואפילו לא טעם ,הבעיה שלהם הייתה ונשארה שהשוק מוצף בשחקנים ותיקים,מבוססים,חזקים ומה לעשות עושים עבודה טובה ואילו למאנדי אין שום בשורה הם פשוט לא מגיעים לידי יצירת התנסות במוצר שלהם ,בקיצור הם ישפכו עוד כסף על קמפיין ועוד חצי שנה יעיפו אותם עוד פעם מהרשתות . תגידו במאנדי את לא לומדים את השוק ? מנכ"ים ומנהלי שיווק עושים טעויות אבל מקפידים שתהינה טעויות חדשות לחזור על טעויות זה פשוט טמטום
מר קטינג , תל אביב  |  21.05.12
לכל התגובות