אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי הפרידה מגיתם BBDO תנובה מחלקת את תקציב הפרסום מחדש

אחרי הפרידה מגיתם BBDO תנובה מחלקת את תקציב הפרסום מחדש

מקאן אירקסון יטפל במותגי הגבינות עמק ופיראוס ואילו גליקמן נטלר סמסונוב יטפל בתקציב של טירת צבי ומאמא עוף. ב-2011 הסתכם תקציב תנובה שטופל בגיתם ב-11.5 מיליון דולר

19.06.2012, 14:31 | שלי פריצקר

אחרי הפרידה מגיתם BBDO, תנובה הודיעה היום (ג') על חלוקת תקציב הפרסום שטופל במשרד בין מקאן אריקסון וגליקמן נטלר סמסונוב, שמטפלים כבר היום במותגים אחרים של החברה. כצפוי אחרי החלוקה מחדש מקאן יטפל גם במותגי הגבינות עמק ופיראוס ואילו גליקמן יטפל גם בטירת צבי ומאמא עוף.

ב-2011 הסתכם תקציב תנובה שטופל בגיתם BBDO ב-11.5 מיליון דולר.

בחודש שעבר הוחלט בתנובה להיפרד מהמשרד שליווה אותו ב-15 שנים האחרונות. זאת על רקע ההתמודדות של גיתם על תקציב המתחרה שטראוס שטופל בשלמור אבנון עמיחי Y&R.

בסופו של דבר גיתם יצאו קירחים מכאן ומכאן, שכן בשטראוס החליטו לחלק את התקציב בין אדלר חומסקי ובאומן בר ריבנאי, ולהשאיר חלק ממנו בשלמור.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות