אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"מוצרי החזרה לבית הספר יתייקרו בעד 5%"

"מוצרי החזרה לבית הספר יתייקרו בעד 5%"

אודי אקר, מנכ"ל פלפוט: "מחירו של סל מוצרי החזרה ללימודים יעמוד השנה על בין 600 ל-800 שקל, ללא ספרים ומחשבים"

27.06.2012, 17:35 | אורנה יפת

מחירי מוצרי הנייר הממותגים והחזרה לבית הספר צפויים להתייקר השנה בעד 5% לעומת השנה שעברה. סל מוצרי החזרה ללימודים יעמוד השנה על 800-600 שקל (ללא ספרים ומחשבים) ופער המחירים בין מוצרים ממותגים למוצרים שאינם ממותגים ינוע בין 20% ל-50%. כך להערכתו של אודי אקר, מנכ"ל פלפוט.

"היו לנו תהיות לגבי המכירות של המותגים בשל המחאה החברתית ולכן חלק מהתייקרות עלויות הייצור ספגנו בעצמנו", אמר אקר. "החנויות תמיד מחפשות הנחות והתחשבנו בקמעונאים. הדולר התחזק ב-9% לעומת שנה שעברה, גם עלויות ההובלה והעלויות הייצור בסין עלו. הנייר שזה התשומה העיקרית שלנו והוא התייקר מתחילת השנה שלוש פעמים ב-20% במצטבר. אבל התחשבנו בקמעונאים וביצענו עלייה בחלק מהמוצרים בעד 5%".

אילוסטרציה אילוסטרציה אילוסטרציה

לספק אין השפעה על המחיר לצרכן כפי שמציין אקר, אך הוא מעריך שההתייקרות לצרכן תהיה בסדר גודל זהה להתייקרות לקמעונאים.

בתוך כך, קיבלה פלפוט את הזכיון לייצר מוצרי נייר וחזרה לבית הספר תחת המותג בילבונג. פלפוט היא החברה הראשונה בעולם שקיבלה את הזכויות למוצרי נייר של מותג הגלישה האוסטרלי, ובין היתר תייצר החברה תחת המותג יומנים, קלמרים, מחברות, מדבקות, קלסרים, תיקי גומי ועוד. מוצרי המותג יימכרו בחנויות רשת הבגדים ובחלק מהחנויות למוצרי נייר.

פלפוט היא, בין היתר, זכיינית של המותגים הלו קיטי, ריאל מדריד, ברבי, בראץ, אנגרי בירדס, פול פרנק, דרדסים ועוד.

תגיות