אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פרסום ראשון - בקרוב: יונדאי היברידית ראשונה בישראל

פרסום ראשון - בקרוב: יונדאי היברידית ראשונה בישראל

כלמוביל מתכננת לייבא לישראל את יונדאי סונטה הייבריד, המצוידת במנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים ובמנוע עזר חשמלי

16.07.2012, 12:53 | תומר הדר

כלמוביל, יבואנית יונדאי, בוחנת בימים אלה לייבא לישראל את יונדאי סונטה הייבריד, גרסת הכלאיים (ההיברידית) של יונדאי סונטה. בכך תהפוך הסונטה הייבריד למכונית ההיברידית הראשונה שיונדאי משווקת בישראל.

הסונטה הייבריד מצוידת במנוע בנזין בנפח 2.4 ליטרים ובמנוע עזר חשמלי המוזן על ידי סוללת ליתיום פולימר. סונטה הייבריד, יש לציין, אינה עומדת בתקינה האירופית שהיתה נהוגה בישראל עד לפני כחצי שנה, אלא בתקינה האמריקאית. 

יונדאי סונטה הייבריד. בקרוב בישראל יונדאי סונטה הייבריד. בקרוב בישראל יונדאי סונטה הייבריד. בקרוב בישראל

לצידה של הסונטה הייבריד צפויות להגיע ארצה גם שתי גרסאות של מכונית המנהלים יונדאי ג'נסיס: הקופה והסדאן.

כלמוביל אינה יבואנית הרכב היחידה שתייבא בעתיד הקרוב מכוניות בתקינה אמריקאית: יוניון מוטורס יבואנית טויוטה צפויה להציג בישראל בעתיד את הסיינה, ההיילנדר והקאמרי הייבריד, ויפנאוטו, יבואנית סובארו, בוחנת אף היא יבוא של מכוניות בתקינה אמריקאית.

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
הדבר היחיד שרכב היברידי וחשמלי פותרים הם תשלום מיסים למדינה
מבחינת זיהום סביבה רכב דיזל קטן הרבה יותר חסכוני גם בשימוש וגם בעת יצורו! רכב היברידי הינו רכב בעל שתי מערכות הנעה ולכן משאבי היצור שלו גבוהים בהרבה. רכב חשמלי מצריך יצור של סוללה ענקית המכילה מתכות נדירות. הפתרון הנכון הוא רכבות חשמליות משום שאין צורך בסוללות ולכן מתקבל היתרון האמיתי של שימוש בחשמל ללא המרות אנרגיה מיותרות.
17.07.12
לכל התגובות