מוותרים על הגגונים? החל מסוף החודש איקאה יוצאת בקטלוג אינטראקטיבי
אימפריית הריהוט השבדית עובדת על האפליקציה לאייפון ואנדרואיד מאז 2011. עם זאת, מכיוון שלא כל המוצרים זמינים לרכישה מקוונת, עדיין יהיה צורך בנסיעה לסניף; בשלב זה האפליקציה לא תהיה זמינה בישראל
החל ב-31 ביולי הקטלוג הפופולארי של איקאה ל-2013 יהפוך למוצר אינטראקטיבי. משתמשי מערכות ההפעלה של אייפון ואנדרואיד שיורידו את אפליקציית הקטלוג של איקאה, יוכלו לפתוח סרטונים וליהנות מחוויה אינטראקטיבית עם המוצרים, גלריות התמונות והעיצובים שיוצגו בעמוד.
האפליקציה תהיה זמינה עבור לקוחות החברה ברוב מדינות העולם בהן היא פועלת, אך לא בישראל.
האפליקציה, שפותחה על ידי סוכנות הקריאייטיב מקאן, היא פרויקט שאימפריית הרהיטים בהרכבה עצמית השבדית עובדת עליו כבר מאז 2011, אז הביעו לראשונה עניין לגשר על הפער בין הדפוס לדיגיטל. לינוס קרלסון ממקאן הסביר בראיון למגזין ווירד שהחלפת קטלוג הנייר במוצר דיגיטלי שלם לא הייתה הגיונית "לו היה מדובר במגזין עם תפוצה של 211 מיליון עותקים, אז לא היינו סוגרים אותו. זה היה מטורף".
בזכות תוספת השכבה הדיגיטלית, הקנייה באיקאה תהפוך לפשוטה יותר. אחד ממאפייני האפליקציה מאפשר להתבונן בתוך ארונות, לדוגמה והופך את הנסיעה לחנות ממשית למיותרת. עם זאת, מכיוון שלא כל המוצרים של איקאה זמינים לרכישה מקוונת, לא ניתן לבטל כליל את הנסיעה לאחד הסניפים.
מה שבטוח שאפליקציית הקטלוג תהפוך את חוויית הקנייה למהירה, מאורגנת ומכוונת מטרה יותר. ותחסוך את השיטוטים האינסופיים במעברים הארוכים של איקאה.
3 תגובות לכתיבת תגובה