עדן טבע מרקט מרחיבה את השירות המקוון
זאת לאחר שרשת המזון הבריא לא הגדילה את שטחי המכירה מתחילת השנה. המנכ"ל גיא פרוביזור: "הכניסה לאינטרנט תכפיל את היקף הלקוחות שלנו"
"להרבה מאוד אנשים אנחנו סופרמרקט שני, אבל לא תמיד נוח להגיע לסופר שני ולא תמיד יש זמן. לדעתי, הכניסה לאינטרנט תכפיל את היקף הלקוחות שלנו. אני בכלל חושב שעתידה של תעשיית המזון טמון באינטרנט. אם היום האינטרנט אחראי ל־1% מהמכירות בשוק קמעונאות המזון, בעשור הקרוב הוא יגדל ב־1% בשנה", סבור פרוביזור.
פרוביזור מספר כי האתר של עדן טבע מרקט יציע ללקוחות התראה ב־SMS חצי שעה לפני בוא השליח, וגם מערכת הליקוט מהמדפים תיעשה עם ברקודים שאמורים להפחית טעויות במשלוחים. אחרי שהמשלוח הגיע, כל לקוח יקבל SMS עם טלפון לשירות לקוחות - וזאת למקרה שחלה תקלה בהזמנה. מלבד זאת, שירות הלקוחות של הרשת ייצור קשר עם כל לקוח יום לאחר ביצוע ההזמנה.
כל מרכיבי השירות הללו מייקרים את עלויות מערך המשלוחים, אבל פרוביזור מבטיח כי מחירי האתר יהיו זהים למחירי החנויות, כולל מבצעים וכולל הנחת חברי מועדון. מחיר המשלוח יעמוד על 29 שקל, כאשר האתר יבצע משלוחים מכביש הצפון ועד באר שבע.
תגובה אחת לכתיבת תגובה