אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
זאפיקס הישראלית הכפילה את משתמשיה ובדרך לארה"ב צילום: עמית שעל

זאפיקס הישראלית הכפילה את משתמשיה ובדרך לארה"ב

מנכ"ל זאפיקס סעדיה עוזרי, הזוכה בתחרות הסטארט־אפ בכנס המובייל בשנה שעברה, מסכם: "הזכייה בתחרות של כלכליסט פתחה לנו דלת לשותפים רבים בישראל ובחו"ל. למעשה היא סללה לנו את הדרך לארה"ב". ביום שני יתחרו 10 חברות חדשות

10.10.2012, 07:45 | מאיר אורבך

חברת זאפיקס הישראלית זכתה בשנה שעברה בתחרות הסטארט־אפ הראשונה של "כלכליסט". "בשנה האחרונה הכפלנו את מספר המשתמשים של החברה לכ־100 אלף עם עלייה משמעותית בשימושיות שעושים באפליקצייה שלנו", אומר סעדיה עוזרי, מנכ"ל חברת זאפיקס, בשיחה עם "כלכליסט".

לפרטים ולהרשמה לכנס Mobile 2013 לחצו כאן

האפליקציה Logodial, שהשיקה זאפיקס, מבקשת לחסוך מהלקוח את התפריטים הקוליים במרכזי השירות הטלפוניים. במקום להמתין ולחייג לפי הוראה קולית, זאפיקס פורסת בפני המשתמש את כל השירותים שהוא צורך, החל מקופות החולים, דרך ספקי אינטרנט ועד לביטוח הרכב, ועכשיו הם במרחק של לחיצת כפתור אחת.

האפליקציה נועדה לפתור את הבעיות של מערכות ניווט טלפוניות, על ידי הפיכתן למערכת ניווט דיגיטלי. באנדרואיד, למשל, תפריט השירותים הרלבנטי קופץ אוטומטית כשמקלידים את מספר הטלפון של מרכז השירות. האפליקציה גם מאפשרת להזמין מקומות ומשלוחים ממסעדות שונות, באמצעות שיתוף פעולה עם האתר רסט, וכן לשלם חשבונות מים, גז וארנונה בשיתוף פעולה עם האתר מיי ביל.

"הזכייה בתחרות של 'כלכליסט' פתחה לנו דלת לשותפים רבים בישראל ובחו"ל ולמעשה סללה לנו את הדרך לקראת העבודה שלנו בארצות הברית, שם אנחנו מתכוונים בשלב הראשון להציע גישה לכ־100 חברות שונות ולהציע חברות נוספות בעתיד", אומר סעדיה עוזרי. "אנו מתכוונים להציע ל־100 החברות האלו הוספת שירותי ערך מוסף מעבר לאפליקציה.

"אחד הדברים החשובים ביותר שלמדתי בעקבות הכנס היה להסתכל תמיד על המודל העסקי, לשנות אותו אם יש צורך ולהתאימו לצורכי השוק".

מימין רוני פרשני, סמנכ"ל זאפיקס; ליאור קוניצקי, סמנכ"ל מכון היצוא; וסעדיה עוזרי, מנכ"ל זאפיקס, צילום: עמית שעל מימין רוני פרשני, סמנכ"ל זאפיקס; ליאור קוניצקי, סמנכ"ל מכון היצוא; וסעדיה עוזרי, מנכ"ל זאפיקס | צילום: עמית שעל מימין רוני פרשני, סמנכ"ל זאפיקס; ליאור קוניצקי, סמנכ"ל מכון היצוא; וסעדיה עוזרי, מנכ"ל זאפיקס, צילום: עמית שעל

בתחרות השנה משתתפות 20 חברות לחצי הגמר יגיעו 10. ועדת השיפוט כוללת את יזהר שי, שותף בקרן ההון סיכון קיינן; ערן ברקת, מנהל תחום ההייטק ב־BRM; עו"ד ליאור אבירם, שותף מנהל, ראש מחלקת ההייטק וההון סיכון בפירמת שיבלת; שמחה פונד, שותף בקבוצת המדיה והתקשורת ב־KPMG; אדיב ברוך, מחטיבת ההייטק במכון היצוא; וד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תוכנית ה־MBA בהתמחות ביזמות באוניברסיטת תל־אביב.

הכנס שייערך ביום שני, 15 בחודש, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, יכלול פאנלים של חברות אפליקציה ישראליות. בנוסף ישתתפו בכנס בכירים, משקיעים וסטארט־אפיסטים מתעשיות התקשורת והמובייל המקומיות, ובהם שר התקשורת משה כחלון, מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר־טל, עודד זהבי, מנהל הפיתוח העסקי בענקית התשלומים פייפאל ורבקה קהת, סמנכ"לית השיווק והמכירות של פרוקטור אנד גמבל ישראל.

תגיות