אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הפטנטים של אגסי, הבעלות - של בטר פלייס צילום: מיקי אלון

הפטנטים של אגסי, הבעלות - של בטר פלייס

פטנטים שרשם מנכ"ל בטר פלייס המודח הנוגעים להחלפת סוללות ולהטענתן שייכים לפי החוק האמריקאי לחברה

10.10.2012, 18:10 | תומר הדר

שי אגסי, שהודח מתפקיד מנכ"ל בטר פלייס, רשם על שמו מספר גדול של פטנטים הקשורים ישירות לרכב החשמלי ולתחנות ההטענה, כך נודע ל"כלכליסט", ואולם, הפטנטים הרשומים על שמו של אגסי שייכים רוחנית לבטר פלייס.

קראו עוד בכלכליסט

מדובר, בין היתר, בפטנטים הנוגעים הן למערכת החלפת הסוללה והן למערכת ההטענה, אך על פי החוק האמריקאי הקניין הרוחני על הפטנטים שייך לבטר פלייס.

כזכור, לאחרונה הודיעה בטר פלייס על החלפתו של אגסי באוון ת'ורנלי, מנכ"ל חטיבתה האוסטרלית של בטר פלייס. עם זאת, בבטר פלייס ציינו כי אגסי ישאר חבר בדירקטוריון החברה. זמן קצר לאחר מכן הודיע אגסי על פרישה מדירקטוריון החברה.

תגיות

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
בעתיד לא שייך לבטר פלייס
טכנולוגית החלפת הסוללות לא רלוונטית .... העתיד שייך למכוניות בעלות הינע חשמלי המייצרות חשמל באמצעות תא דלק ... עד להבשלת הטכנולוגיה של תאי דלק במחיר שווה לכל נפש ... בינתיים יהיו מכוניות חשמליות המייצרות חשמל באמצעות בעלות גנרטור זעיר, מכוניות שיצרכו כ- 50 קילומטר לליטר דלק ...
יורם מראשון  |  12.10.12
5.
הדרך לחדור לשוק מאד פשוטה
מה שלא מבינים בבטר פלייס זה שלא מספיק שהם שכנעו את עצמם שהדיל טוב. צריך לשכנע את הציבור. בלי להכנס למספרים של בטר פלייס, שאותם אני לא מכיר בכל מקרה, הגישה בחברה צריכה להשתנות, ומודל החדירה של סלקום הוא מודל מצויין (להתחיל במחיר הפסד עד התבססות בשוק). כרגע אף אחד לא מאמין בטכנולוגיה, ולכן פרמיית הסיכון חייבת להתבטא במחיר. אם יכוונו למחיר של 80 אלף שקל, יצליחו להגיע למסה קריטית של לקוחות, להעלות מוניטין (קריטי כרגע), ומשם יוכלו להעלות את המחיר בהדרגה עד הגעה לרווח. עם המחיר הנוכחי (ולא משנה אם הוא מחיר מינימון לרווח) החברה תפשוט רגל.
שיעורי עזר  |  11.10.12
לכל התגובות