אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מדיה מיינד מפטרת בישראל לטובת תגבור המטה בניו יורק

מדיה מיינד מפטרת בישראל לטובת תגבור המטה בניו יורק

חברת הפרסום הדיגיטלי שנרכשה על ידי DG לפני שנה וחצי מפטרת עשרה אנשי מכירות מקומיים ומעבירה כמה עשרות למטה החברה בארצות הברית

29.10.2012, 07:00 | אסף גלעד

חברת מדיה מיינד, שמספקת פתרונות המאפשרים ניהול קמפיין פרסומי בערוצי המדיה השונים, צמצמה את מצבת כוח האדם שלה במרכז הישראלי שמונה כ־270 עובדים. כעשרה אנשי מכירות בישראל פוטרו, ועוד כמה עשרות הועברו לעבודה במטה החברה בניו יורק. מקורבים לחברה הסבירו כי החברה מעוניינת להיות קרובה ללקוחותיה, שרובם ככולם ממוקמים בניו יורק. זאת כשנה וחצי לאחר שנרכשה על ידי רשת הפרסום הדיגיטלי דיג'יטל ג'נריישן (DG) בחצי מיליארד דולר. 

קראו עוד בכלכליסט

כאשר DG רכשה את מדיה מיינד, היא לא העסיקה אנשי שיווק ומכירות בתחום הפרסום הדיגיטלי, כך שמחלקת השיווק של מדיה מיינד תפקדה בתור המחלקה הזו. כעת DG העולמית מעוניינת שמחלקת המכירות תרוכז בניו יורק ותעבוד בסמוך ללקוחות החברה.

במקביל, עזבו בחודשים האחרונים את מדיה מיינד מייסדיה גל טריפון ועופר צדקריו. סמנכ"לית הכספים שרית פירון עברה לסטארט־אפ הישראלי־אמריקאי קנשו (Kenshoo). גם סמנכ"לי התפעול והיועצת המשפטית עזבו בחודשים האחרונים. במקום טריפון מונה למנהל המרכז הישראלי נועם שרון, המופקד על 250 מהנדסי פיתוח בישראל ו־150 ברחבי העולם. למרות הקיצוצים במחלקת השיווק, המחלקה תחת ניהולו של שרון מגייסת עובדים נוספים. בכל חברת המדיה DG מועסקים 1,700 עובדים.

בכירי מדיה מיינד (במרכז) בנאסד"ק ב־2010 בכירי מדיה מיינד (במרכז) בנאסד"ק ב־2010 בכירי מדיה מיינד (במרכז) בנאסד"ק ב־2010

DG היא רשת פרסום דיגיטלית, המספקת טכנולוגיה להפצת פרסום ל־11 אלף מפרסמים וסוכנויות פרסום, דרך 11,500

אתרי תוכן ו־6,000 ערוצי טלוויזיה. "DG מתחרה בעיקר בגוגל, והיתרון שלה על פני גוגל הוא העובדה שהיא מאפשרת למפרסם לקבל תמונת מצב מדויקת של הצלחת קמפיין הפרסום המקוון שהוא משיק בגוגל וברחבי הרשת, מבלי שהוא תלוי בגוגל", אמר גורם המקורב לחברה.

מקורב אחר לחברה אמר כי "מכירת החברה היתה טובה בעיקר עבור המשקיעים, ובראשם BRM של אלי ברקת ועבור המייסדים כמו יונתן קולבר. כעת החברה רואה מה שרואה כל יזם שמוכר את החברה שלו לחברה אמריקאית: החלק הישראלי מאבד מחשיבותו לטובת ניהול מרוכז מארה"ב. והדבר העצוב הוא שמדיה מיינד היתה בדרך להצלחה. היא הונפקה בהצלחה בבורסה והיתה יכולה לגדול ולבצע רכישות וללכת בדרך של צ'ק פוינט או מלאנוקס".

לכתבה באנגלית לחץ כאן

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות