אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קיץ לוהט בקסטרו: עלייה במכירות ושיפור ברווחיות ברבעון צילום: לי וינטר

קיץ לוהט בקסטרו: עלייה במכירות ושיפור ברווחיות ברבעון

החברה דיווחה היום על צמיחה של 11.6% במכירות. הרווח התפעולי ברבעון השלישי זינק ב-55.2% ועמד על 13.5 מיליון שקל

26.11.2012, 09:30 | גיל קליאן
קסטרו ממשיכה לשפר את הפעילות בישראל, אחרי שוויתרה על נסיונותיה להתפשט בשוק העולמי. החברה דיווחה היום (ב') על צמיחה של 11.6% במכירות שנבעה מפתיחה של 9 חנויות משולבות לאופנת הנשים והגברים (חנויות שנספרות בדוחות החברה כ-18 חנויות). בסך הכל עמדה מצבת החנויות בדוחות החברה על 162 נכון לסוף ספטמבר.

קראו עוד בכלכליסט

מדוחות קסטרו עולה עוד, כי החברה  שמרה על שיעור הרווח הגולמי, שעמד ברבעון השלישי על 59.4%. הרווח הגולמי מייצג את הפער בין עלות המוצרים לרשת לבין מחיר המכירה ללקוח.

הרווח התפעולי של קסטרו צמח ברבעון השלישי ב-55.2% ועמד על 13.5 מיליון שקל. שיעור הרווח התפעולי מתוך המכירות הגיע ל-7.9%, לעומת 5.7% ברבעון המקביל - צמיחה מפתיעה על רקע העלויות הנוספות עמן התמודדה החברה, כמו עליית שכר המינימום, עליית מחירי השכירות, החשמל והוצאות תפעוליות נוספות. חלק מהשיפור בסעיף זה נבע מהטייה של הוצאות הפרסום על קמפיין החורף של החברה - שבשנה שעברה השפיע יותר על הרבעון השלישי והשנה התבצע במידה רבה יותר ברבעון הרביעי.

בשורה התחתונה הרווח הנקי לבעלי המניות של קסטרו הגיע ל-10.5 מיליון שקל ברבעון השלישי, לעומת 3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

תגיות