אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את ServiceNow צילום: קובי קנטור

נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את ServiceNow

פלטפורמת חברת ServiceNow מאפשרת לארגון לבצע אוטומציה של תהליכי IT. חברת נס טכנולוגיות תשווק את מוצרי החברה ולשם כך הקימה סניף מקומי שיעבוד גם מול אירופה

04.03.2013, 12:44 | כלכליסט
נס טכנולוגיות החלה לייצג בישראל את ServiceNow האמריקאית, המתמחה באספקת פתרונות מבוססי ענן לאוטומציה של פעילויות מחשב ארגוניות. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת למיכון וניהול תהליכי מיחשוב של יחידות מחשב (ITSM). פתרונות החברה ישווקו באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

קראו עוד בכלכליסט

מערכת ה-ITSM של ServiceNow המשמשת, כאמור, כפלטפורמה למיכון תהליכי IT, כוללת מספר רב של מודולים מוכנים. מודולים אלו כוללים ניהול פניות וקריאות לקבלת שירות; ניהול שינויים; ניהול תצורה כולל של רכיבי התשתיות ביחידת המחשב (CMDB); ניהול פרוייקטי IT; ניהול מצאי; מחולל דוחות מובנה, קל ומהיר למימוש והפקת דוחות.

המערכת משמשת גם כפלטפורמה לפיתוח יישומים פנים-ארגוניים.

"השילוב של יכולות המערכת, המבוססת על מיחשוב ענן, מאפשר ללקוחות לקבל תוצרים מהירים" אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום פתרונות ITSM ו-Enterprise Management ב-NessPRO.

שיטת הענן

מערכת ה"תוכנה כשירות" (SaaS) של ServiceNow מורידה לטענת נס, את עלויות הרישוי ומקטינה ב-50% את זמן היישום. ServiceNow מגדירה לכל לקוח סביבת עבודה יחודית הכוללת חומרה, תוכנה ובסיס נתונים. גישה זו מאפשרת לכל לקוח זמינות, גמישות והתאמה לצרכיו, ויכולת לבצע שדרוג של המערכת באופן עצמאי.

"הסניף המקומי של ServiceNow הוקם בארץ במאי האחרון ומאז הקמתו כבר התבצעו מספר מכירות משמעותיות בשוק הישראלי. הרעיון להקים סניף בישראל נבע מרצונה של החברה להרחבת הפעילות באירופה" אמרה לימור אפיק, מנהלת הסניף הישראלי של ServiceNow.

תגיות