מכוונת לאירוח הסופרבול: אטלנטה פאלקונס תבנה אצטדיון חדש במיליארד דולר
קבוצת הפוטבול האמריקאית מתכננת אצטדיון עם גג נפתח. בניגוד לרוב האצטדיונים החדשים, הקבוצה תממן את רוב הבנייה בעצמה
אטלנטה פאלקונס, קבוצת ליגת הפוטבול של ארה"ב (NFL), קיבלה אישור לבניית אצטדיון חדש ממועצת העיר אטלנטה, ג'ורג'יה. כך אושר אמש. בניגוד לרוב האצטדיונים החדשים, אטלנטה אמורה למממן את רוב הבנייה של האצטדיון החדש בעצמה. המגרש אמור להכיל 65 אלף מקומות ולהיפתח ב-2017.
קראו עוד בכלכליסט
ההשקעות של ה-NFL
בחדשות אחרות מה-NFL: ליגת הפוטבול האמריקאית חוברת לפרובידנס אקוויטי פרטנרס ותשקיע 300 מיליון דולר בחברות מדיה וטכנולוגיה פרטיות העוסקות בתחומי הספורט והבידור.
ה-NFL ופרובידנס ישקיעו כל אחת הון במיזם ויפעילו אותו במשותף. מהליגה נמסר כי היעד הוא צמיחה של בין 50-25מיליון דולר בהשקעות, מתוך תקווה להצליח לבצע השקעות גדולות יותר.
"אנחנו נתמקד בהזדמנויות צמיחה חדשניות שיכולות להעניק שווי משמעותי ל-NFL ולאוהדים שלנו", מסר אריק גרובמן, סגן נשיא ה-NFL לענייני מיזמים עסקיים. "בחרנו בפרובידנס כשותפים שלנו, מכיוון שהם מחזיקים בחזון זהה לשלנו בנוגע להזדמנויות שעומדות לפנינו, ובעלי ניסיון יוצא מהכלל וקשרים בתעשייה".
בעלי הקבוצות אישרו את השותפות עם פרובידנס, שמנהלת הון של 28 מיליארד דולר, במהלך פגישה שארגנה הליגה בפיניקס. המיזם עשוי לסייע לליגה למצוא זרמי הכנסות נוספים מעבר לתשלומי הרישיונות ומכירות הכרטיסים, והוא מגיע 15 חודשים לאחר שבעלי הקבוצות אישרו הקמת קרן השקעות בגובה 32 מיליון דולר.
"ה-NFL הוא מוקד הספורט והבידור המוביל בעולם, ונמצא בעמדה ייחודית לעזור ולהרוויח מהצמיחה של טווח רחב של נכסי מדיה", טוען פול סאלם, מנהל בכיר בפרובידנס. "אנחנו מאמינים שישנם ערוצי מדיה מסורתיים ודיגיטליים רבים שמשלימים את העסק של ה-NFL ויכולים להוסיף שווי מתמשך".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה