אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ההתאחדות לכדורגל פונה לאפליקציית פייסבוק כדי להביא קהל לגמר הגביע

ההתאחדות לכדורגל פונה לאפליקציית פייסבוק כדי להביא קהל לגמר הגביע

מכירת הכרטיסים למשחק הגמר תתאפשר באמצעות אפליקציה של Evento, בה האוהדים יכולים לבחור מושב בהתאם למיקום החברים שלהם

30.04.2013, 15:39 | כתב כלכליסט

ביום ראשון השבוע החלה מכירת הכרטיסים לגמר הגביע בנתניה. בגלל האתגר במילוי האיצטדיון בהתאחדות לכדורגל החליטו לקחת צעד אחד קדימה את קידום האירוע ברשתות החברתיות והשיקו שירות חדש לאוהדים בפייסבוק.

קראו עוד בכלכליסט

אפליקציית Evento. האם היא תעזור למלא את אצטדיון נתניה? אפליקציית Evento. האם היא תעזור למלא את אצטדיון נתניה? אפליקציית Evento. האם היא תעזור למלא את אצטדיון נתניה?

מכירת הכרטיסים למשחק הגמר תתאפשר באמצעות אפליקציית פייסבוק בה האוהדים יכולים לבחור מושב בהתאם למיקום החברים שלהם. מי שמגיע למשחק, יוכל לסמן היכן הוא יושב ולהזמין חברים לשבת לידם. בנוסף, גולשים שירכשו כרטיסים ויזמינו חברים לרכוש גם כן, יוכלו לזכות בכרטיסים נוספים לגמר הגביע.

מלבד ערוץ נוסף למכירת כרטיסים, האפליקציה מגדילה את החשיפה והקידום של גמר הגביע ברשת הפייסבוק, כמו גם את הדף הרשמי של ההתאחדות שחצה זה מכבר את ה-35 אלף לייקים.

האפליקציה פותחה על ידי חברת Evento וההתאחדות לכדורגל היא ההתאחדות הלאומית הראשונה באירופה שמשיקה אפליקציה מסוג זה. חברת Evento כבר עובדת עם מספר מועדונים בישראל ובאירופה ביניהם מכבי חיפה ו-FSV פרנקפורט. אופיר זרדוק שמר, מנכ"ל חברת Evento מסר: "אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות ומאמינים שהמהלך יביא להגדלת מספר העוקבים והחשיפה של גמר הגביע בפייסבוק."

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות