בקשה לייצוגית: השמות על גבי אריזות קוקה קולה - אפלייה נגד האוכלוסיה הערבית
צרכן של המשקה מנצרת טוען כי החברה המרכזית למשקאות, המשווקת את קוקה קולה, פעלה במכוון משום שאינה מעוניינת כי שמות ערביים יופיעו על גבי אריזות מוצריה
מקוקה קולה נמסר בתגובה, "טרם קיבלנו לידינו את כתב התביעה. מדובר בתביעה קנטרנית וחסרת כל יסוד. פעילות "Enjoy Coca-Cola with" (פעילות השמות) מגיעה לסיומה בימים אלה, לאחר שזכתה לבאזז חסר תקדים ותגובות נלהבות בקרב הצרכנים. הפעילות מתנהלת במספר שלבים, זירות, שפות ומגזרים בו זמנית. בנוסף, מעבר לשמות הקיימים על הבקבוקים, הוקמה אפליקציה ייעודית לייצור שמות נוספים, לרבות בשפות הערבית והאנגלית, בנקודות המכירה השונות, על מנת שכל אחד יוכל ליהנות מבקבוק או פחית עם השם שלו או של אהוביו, לרבות בשפת המקור שלו. בנוסף לכך ובמקביל, כפי שהחברה מבצעת מידי שנה בשנה, מתקיימות פעילויות שיווק ייעודיות לקהלים ולמגזרים השונים, כאשר בימים אלו מתקיים מבצע שיווקי ענק וחסר תקדים במגזר הערבי בשם “”Happy Days ובמהלכו מוגרלת כל 48 שעות מכונית יוקרתית לצרכנים. יצוין כי על פי הפידבקים להם זוכה החברה מצרכניה, בכל המגזרים קיימת שביעות רצון גבוהה מהמבצעים אשר זוכים לתהודה רבה וחיובית מאד".
29 תגובות לכתיבת תגובה