אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לברון ג'יימס הוא "מוכר הנעליים המצטיין" של ה-NBA צילום: אם סי טי

לברון ג'יימס הוא "מוכר הנעליים המצטיין" של ה-NBA

נעלים עם חתימתו של לברון ג'יימס הניבו הכנסות של 300 מיליון דולר לנייקי. עדיין הרבה מתחת למייקל ג'ורדן שמותגו הכניס יותר מ-2 מיליארד דלר לענקית הלבשת הספורט

23.05.2013, 22:47 | סוכנויות הידיעות

לברון ג'יימס, שהיום לפנות בוקר קלע את סל הניצחון עבור מיאמי היט נגד אינדיאנה פייסרס במשחק הראשון של סדרת חצי גמר ליגת ה-NBA, הוא "מוכר הנעליים המצטיין" של נייקי. על פי SportsOneSource נעליים עם חתימתו ייצרו 300 מיליון דולר בארה"ב בלבד ב-2012. מכירות נעליי LeBron X של נייקי עלו ב-50% מ-2011. "הנעליים מאוד יפות והכוכב שמקדם אותן בעלייה מתמדת", כתב מאט פאוול מ- SportsOneSource.

נעליים של לברון עולות כ-180 דולר - עם אפשרות של תוספות והוספות טכנולוגיות שמעלות את מחירן ל-260 דולר.

קראו עוד בכלכליסט

לברון ג לברון ג'יימס. נעליים ב-260 דולר | צילום: איי אף פי לברון ג

על פי הערכות לברון ג'יימס מקבל כ-20 מיליון דולר בשנה מנייקי – ונראה כי הוא משתלם מאוד לחברת הענק. השחקן השני הכי מוכר של נייקי הוא קובי בראיינט. הוא מכר נעליים בשווי 50 מיליון דולר ב-2012 אבל על פי הערכות הוא עדיין הכוכב הגדול ביותר של ה-NBA בסין ומייצר שם הכנסות גבוהות לנייקי.

כרמלו אנתוני, כוכב ניו יורק ניקס, במקום השלישי ברשימת מוכרי הנעליים של נייקי. הוא הכניס לחברה כ-40 מיליון דולר מהנעליים שלו (ממותג "ג'ורדן" של נייקי). קווין דוראנט רביעי עם הכנסות של 35 מיליון דולר וחמישי הוא דריק רוז שמייצר הכנסות של 25 מיליון דולר עבור אדידס.

אגב, מותג ג'ורדן השייך לנייקי חתום עם מספר כוכבים כגון בלייק גריפין, כריס פול וראסל ווסטברוק. הוא עדיין המותג והשחקן המכניס ביותר לנייקי. נעליים שלו נמכרו בשווי 2 מיליארד דולר בארה"ב ב-2012 – עלייה של בין 25% ל-30% השנה שלפני.

נתח של מותג ג'ורדן בשוק נעלי הכדורסל עומד על 56% . מותגי נייקי האחרים בעלי נתח שוק של 37% בארה"ב ואדידס רק 5%. ריבוק מחזיקה ב-2%.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות