אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמי לוי משיק ביטוח מוזל למכשירים סלולריים

רמי לוי משיק ביטוח מוזל למכשירים סלולריים

תוכנית הביטוחים מיועדת לכל המכשירים והלקוחות ועלותה 12.5 שקלים בחודש. התיקונים יבוצעו בהשתתפות עצמית של 120-150 שקל וההשתתפות במקרים של נזק בלתי הפיך תהיה 1,000-1,200 שקל

29.05.2013, 17:53 | אופיר דור

חודש לאחר שהשיק חנות אינטרנטית למכירת סמארטפונים, חברת רמי לוי תקשורת משיקה היום תוכנית ביטוחים למכשירים סלולריים. התוכנית מיועדת גם ללקוחות שלא קנו את המכשיר ברשת.

התוכנית תציע פוליסת ביטוח לכל המכשירים הסלולריים במחיר נמוך מאוד של 12.5 שקלים בחודש. אם כי נדרשת התחייבות מצד הלקוח להצטרף לפוליסה למשך שנתיים, כלומר להתחייב לתשלום של 300 שקל.

לקוחות שרוכשים את המכשיר ברשת רמי לוי יוכלו להצטרף לתוכנית הביטוחים במעמד הרכישה, ולקוחות אחרים יצטרכו להגיע לבדיקת תקינות של המכשיר באחד מסניפי רמי לוי בטרם יוכלו להצטרף לתוכנית.

אילוסטרציה, צילום: רויטרס אילוסטרציה | צילום: רויטרס אילוסטרציה, צילום: רויטרס

במקרה של תקלת מכשיר, הלקוח יידרש להשתתפות של בין 120 שקל (למכשירים ישנים יותר כמו אייפון S4 או גלקסי), ל-150 שקל (למכשירים חדישים כמו אייפון 5 או גלקסי 2 וגלקסי 3).

במקרה של מכשיר שמגיע במצב של השבתה או נזק בלתי הפיך (Total lost) מתחייב רמי לוי לספק ללקוח חלופי תקין (מחודש) מאותו הדגם תמורת השתתפות עצמית של 1,200 -1,000 שקל. תיקוני המכשירים יבוצעו ברשת מעבדות סלדון. התוכנית אינה מכסה אובדן של מכשירים סלולריים.

לשם השוואה, עבור אחריות סלולרית בפלאפון ישלמו לקוחות החברה 29.9-49.9 שקל בשנה הראשונה לפי סוג המכשיר, אך התוכנית תכסה אותם גם במקרים של אובדן. בשנה השנייה המחיר יתייקר ב-10 שקלים.

במקרה של מכשירי אייפון או גלקסי מתקדמים ההשתתפות העצמית בתיקונים תעמוד על 199 שקל בשלושת החודשים ראשונים ועל 49 שקל לאחר מכן. במקרה של נזק בלתי הפיך ההשתתפות תהיה 1,699 שקל בשלושה החודשים הראשונים ו-699 שקל לאחר מכן.

 

מנהל השיווק והמכירות של רמי לוי תקשורת אלקי אלון אמר ל"כלכליסט" כי "בחברות הוותיקות אנשים נדרשו לשלם 50 שקל בחודש במשך שנה רק כדי לגלות בסוף שהם מחויבים בהשתתפות עצמית של 500 שקל כדי לתקן את המסך, זה בלתי סביר. חוץ מזה שאי אפשר היה לחשב את הכדאיות של הביטוח כי לכל תקלה היה מחיר שונה והיה גם מספר מוגבל של תיקונים שניתן היה לבצע במסגרת הביטוח".

לדברי אלון, "אנחנו בנינו את התוכנית החדשה על שני עקרונות – מחיר חודשי נמוך וקבוע בלי קשר לסוג המכשיר המבוטח ועלות השתתפות עצמית שמכסה כל תיקון שניתן לבצע".

תגיות

2 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
רמת שירות מאוד ירודה. לא עומדים בהתחייבויות. אני מחכה כבר חודש לתיקון מכשיר. ללא חלופי
פשוט בושה וחרפה. שירות ברמה ירודה ביותר. קשה מאוד לאתר את החנויות שנותנות את השירות. רמי לוי בכוונה כנראה לא מפרסמים או מפרסמים רשימות לא מעודכנות. כך עד שמצאנו את מעבדת השירות לקח זמן רב. עד שמצאנו את החנות, הם לא הסכימו לקבל את המכשיר מפני שהייתה אצלם איזו תקלה שלא אישפרה את הזיהוי שלי. כעבור כמה ימים מסרתי את הטלפון לתיקון בניגוד להתחייבות הם לא נתנו מכשיר חלופי, אמרו שאין להם לתת. אני כבר חודש ימים ממתין ומתקשר ומורחים אותי, הטלפון עדיין לא מוכן. למרות שהם מחוייבים לתיקון עד 5 ימים בניגוד לכל ההתחייבויות. להשיג אותם בטלפון זה גם מבצע עם המתנה ממושכת מאוד. פשוט הונאה אלי
אלי , גבעת שמואל  |  26.07.15
1.
הטעיה וחוסר במידע בזמן הביטוח המורחב
לפני כ 18 חודש רכשתי בסניף רמי לוי בטבריה מכשיר גלקסי s4 ביטחתי אותו ב 300 שקל נוספים מעבר לסכום הקניה של 3000 שקל לפני כ3 שבועות הפסיק המכשיר לעבוד ללא סיבה המכשיר נמסר למעבדת סלדון בה מבוטח המכשיר מטעם רמי לוי הם התקשרו אליי וביקשו 150 שקל מידית על מנת לבדוק את המכשיר הם חזרו אליי לאחר יומיים ואמרו שהבורד של המכשיר לא עובד אם אני מעונין בתיקון עליי לשלם 1200 שקל עליי לציין כי מכשיר ח
מרדכי בן שטרית  |  14.01.15