צילום: shutterstock
לן טלקום בחרה בפתרון של אינסנטיבס סולושנס לניהול תמריצים
מערכת ה-SPM, מבוססת ענן, תסייע בידי לן טלקום לנהל את מערך הביצועים והתמריצים הכולל של עובדיה באופן אחוד בכל מדינות הפעילות. היקף העסקה הינו כ-400 אלף שקל
03.06.2013, 14:57 | כלכליסט
חברת אינסנטיבס סולושנס, המפתחת מערכות להגברת מכירות ותמריצי עובדים, הודיעה היום כי חברת לן טלקום בחרה במערכת שלה לניהול תהליכי התגמול של מנהליה ועובדיה. הפרויקט מבוצע ביישום משותף של אינסנטיבס סולושנס והלקוח וצפוי לעלות לאויר בסוף יולי 2013.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
חברת לן טלקום הינה ספקית פתרונות תקשורת לעסקים בתחומי בריאות, בנקים וחברות מסחריות.
ניהול מדידת הביצועים ותשלומי תמריצים בפעילות גלובלית מבוזרת ומגוונת באמצעות גיליונות אקסל מייצר אתגרים רבים ואינו עומד בתקנות הרגולציה הבינלאומיות להן נדרשת החברה. ההחלטה להטמיע את המערכת תאפשר את איחוד כל המדדים, היעדים והתמריצים במערכת מרכזית אחת.
נתוני הביצועים והתמריצים משוקפים במובייל ברמה יומית לאנשי המכירות , כך שהעובד מקבל מוטיבציה על בסיס התמריץ בזמן אמת ללא צורך להמתין לסוף הרבעון. העובד מקבל את המידע שיכוון אותו מה עליו לעשות כדי להגיע אל יעדיו.לן בחרו בטכנולוגיה על מנת להחליף את תהליכי העבודה מבוססי האקסל במערכת מומחה, אשר תייצר אפקטיביות בתהליכי המכירה והתייעלות במערך האחורי של הארגון.
טל פרנק, מנכ"ל משותף בחברת אינסנטיבס סולושנס, אומר כי: "המערכת מלווה ומכוונת ברמה יומית מה בדיוק צריך לעשות כדי להגיע אל היעד, ללמוד מפעילותם של עובדים אחרים בחברה ולהפיק לקחים".
תגובה אחת לכתיבת תגובה