אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רמי לוי הפקות: מגייס את יצרניות המזון למופע חנוכה צילם: אוראל כהן

רמי לוי הפקות: מגייס את יצרניות המזון למופע חנוכה

לוי מנהל מגעים עם שטראוס, אסם ויוניליוור כדי שיחלקו שוקו וחטיפים לילדים בהפקה המתחרה לפסטיגל שהוא מרים בהשקעה של 6 מיליון שקל

10.07.2013, 08:57 | נורית קדוש

רמי לוי, שמרים הפקת חנוכה מתחרה לפסטיגל, מנסה לשתף פעולה במסגרת ההפקה עם יצרניות המזון הגדולות, שבימי שגרה משמשות כספקיות מזון לרשת השיווק שבבעלותו. ל"כלכליסט" נודע כי לוי מנהל מגעים עם שטראוס, אסם ויוניליוור, שבוחנות את האפשרות לחלק בכניסה לאולמות שבהם ייערך המופע "טעימות" של שוקו וחטיפים. הפקת חנוכה של לוי אמורה להיות אלטרנטיבה זולה למופעי הילדים שיועלו בחנוכה. בין היתר צפויים להשתתף בה כוכבת הילדים רינת גבאי, טוביה צפיר, מירי בוהדנה, אודי ואביעד, מימי ויויו ועוד. בכוונת לוי לקיים 70 מופעים בכל רחבי הארץ, ולא רק בערים הגדולות.

קראו עוד בכלכליסט

רמי לוי, צילם: עמית שעל רמי לוי | צילם: עמית שעל רמי לוי, צילם: עמית שעל

מחירו של כרטיס למופע יעמוד על 10%–15% בלבד ממחירו של כרטיס מלא לפסטיגל. לוי אף מנהל מו"מ עם גוף כלכלי גדול כדי שייקח חסות על המופע ויהיה אחראי גם על קמפיין הפרסום שייערך לו. מקורבים ללוי ציינו כי הוא ישקיע במהלך 6 מיליון שקל. מי שאמונה על המופע היא יפית לוי־אטיאס, בתו של לוי המכהנת כמנהלת השיווק של הרשת. ההערכות הן כי ברשתות המזון המתחרות נערכים למהלך מקביל באמצעות מתן חסות לאחד המופעים הגדולים, שתאפשר להן להעניק ללקוחותיהן זכות לרכישת כרטיסים במחיר מופחת. יפית לוי מסרה בתגובה: "הנושא נמצא בבדיקה ועדיין לא התקבלו החלטות". עורכי הדין עידו חיטמן ורון גוטמן ממשרד יגאל ארנון ושות' ייצגו את רינת גבאי וחסידה הפקות בע"מ מול רמי לוי.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות