אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רישות תחנות הקצה של המטרונית בחיפה יתבסס על פתרונות Avaya

רישות תחנות הקצה של המטרונית בחיפה יתבסס על פתרונות Avaya

הפרויקט שעלותו הכוללת מגיעה לכ-10 מיליון שקל יכלול פרישה של כ-150 מתגים של Avaya; בימים אלו מתבצע תכנון הפרישה בכל אתרי המטרונית

22.07.2013, 17:12 | רפאל קאהאן

חברת סולגוד, מפיצת מוצרי AVAYA זכתה לאחרונה בפרויקט רחב היקף - רישות תחנות הקצה של פרויקט ההסעה ההמונית, "המטרונית", של חברת "דן" בחיפה. הפרויקט יתבסס על פתרונות החברה. מערכת המטרונית הינה פרויקט התחבורה הגדול ביותר באזור חיפה, במסגרתו יופעלו כ-100 אוטובוסים מסילתיים רבי קיבולת לתקופה של 12 שנים.

קראו עוד בכלכליסט

המערכת כוללת הפעלת מערך אוטובוסים בשלושה קווי שירות באזור חיפה והקריות, באורך כולל של 40 קילומטר, שינועו בנתיב ייעודי. בימים אלו מתבצע התכנון המלא של פרישת הציוד באתרי המטרונית. היקפו הכספי של פרויקט הפרישה נאמד במאות אלפי דולרים והיקפו הכולל של פרויקט התקשורת הינו כ-10 מיליון שקל. האינטגרטור שנבחר לפרויקט הרישות הינה חברת מנורה איזו אהרון.

מערך המטרונית בחיפה מערך המטרונית בחיפה מערך המטרונית בחיפה

במסגרת הפרויקט, ירושתו מאה וחמישים אתרי הקצה במתגים החדשים של חברת אוויה מסדרת ה-ERS 3500. במסגרת הפעילות השוטפת של אתרי הקצה נדרשה יכולת עבודה של מתגי הקצה בסביבה לא ממוזגת, בה הטמפרטורות עשויות להגיע עד לכדי 60 מעלות צלזיוס.

על מנת לתת מענה לדרישה זו, חבר סניף אוויה בישראל לאתרי הפיתוח והייצור של החברה באנגליה ואוסטרליה. לשם נשלחו המתגים לסדנת בדיקות חיצונית, על מנת לוודא עמידה מוצלחת בתנאים הנדרשים. המתגים שנבחנו, המכילים 24 ממשקי נחושת עם תמיכה ב-PoE+, עברו בהצלחה את שלב המבדקים ומחברת Avaya ניתן מסמך אישור פרויקטלי לשימוש במתגי ה-ERS 3500 תחת תנאי הסביבה שפורטו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות