אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"צמחנו בזכות צמצום הצביון היוקרתי שלנו"

"צמחנו בזכות צמצום הצביון היוקרתי שלנו"

לדברי מנכ"לית דיזיין סנטר, ב־2012 עלו מכירות הרשת ב־7.5% משום שהתמקדה במעמד הביניים

19.08.2013, 10:27 | נורית קדוש

"שינוי תמהיל החנויות ומיצובה מחדש של דיזיין סנטר כמרכז קניות עממי יותר הביאו לעלייה של 7.5% במכירות הרשת", כך אמרה אתמול ל"כלכליסט" ליליאנה אדאדי, מנכ"לית רשת עיצוב הבית דיזיין סנטר. להערכת אדאדי, מכירות הרשת שהסתכמו ב־2012 ב־750 מיליון שקל צפויות להסתכם בסוף השנה בכ־900 מיליון שקל. "המגמה שהנחתה אותי בשנתיים האחרונות נגעה לצמצום הצביון היוקרתי שהיה למרכז", מסבירה אדאדי את האסטרטגיה של הרשת, "אנחנו רוצים להביא אלינו גם את קהל הביניים, ולא רק את הקהל הגבוה, האדריכלים והמעצבים שהגיעו בעבר".

דיזיין סנטר דיזיין סנטר דיזיין סנטר

על מנת לשנות את צביון הרשת שינתה אדאדי את תמהיל החנויות הקיים בכל מרכז שלה. לחנויות הקיימות לעיצוב הבית שתמיד פעלו ברשת התווספו מותגים מתחום הבנייה, כמו נירלט המשווקת טיח וצבע, רב בריח, שריונית חסם ודקור המשווקות דלתות, חזי בנק המשווקת כלים סניטריים, ורשת עץ ועצה המתמחה במוצרי עץ.

לצד רשתות אלו, שהקנייה בהן מתבצעת לרוב אחרי מחשבה מוקדמת, שילבה אדאדי במרכזים גם חנויות אביזרים המתאפיינות בקנייה מזדמנת ופחות מתוכננת, כמו כיתן, אימג' גאלרי ועוד. "כרגע 47 חברות מחכות לשטח שיתפנה. חלקן רוצות 1,000 מ"ר. כל שנה אנו שוקלים מחדש הצעות וחושבים על מה לוותר ומה להכניס למרכז, כשהמטרה היא לאפשר לכל הקהלים למצוא את מבוקשם אצלנו".

בימים אלו מצטלם הקמפיין השני למרכז הקניות, שאותו מוביל אסי עזר, שנבחר כפרזנטור כדי לנסות לקרב לרשת את מעמד הביניים.

תגיות