אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אברקרומבי מכה שוב: מטילה הגבלות על תסרוקות העובדים צילום: shutterstock

אברקרומבי מכה שוב: מטילה הגבלות על תסרוקות העובדים

לאחר שאסרה על עובדיה ללבוש שחור, ממשיכה רשת האופנה במגבלות על העובדים; מה מותר ומה אסור עכשיו?

05.09.2013, 17:51 | סוכנויות הידיעות

לאחר שאסרה על עובדיה ללבוש שחור, מגדירה חברת האופנה אברקרומבי אנד פיץ' לעובדיה אלו תסרוקות מקובלות ועל אלו תסרוקות חל איסור. כך מדווח אתר ביזנס אינסיידר.

עוד מגבלות על העובדים, צילום: בלומברג עוד מגבלות על העובדים | צילום: בלומברג עוד מגבלות על העובדים, צילום: בלומברג

במדריך לעובד של אברקרומבי מופיעים חוקי "מותר ואסור" לתסרוקות העובדים האוסרים על הופעה לעבודה עם תסרוקת "קיצונית" או שאינה טבעית.

כך למשל אסור לעובדים לצבוע את שערם בצבע שאינו טבעי (כמו כחול או ורוד) ולהוסיף גוונים בצבע המנוגד מדי לצבע שערם. על התסרוקות להיות שמרניות ומותרים גוונים הנראים טבעיים, או "צרובי שמש".

המנכ"ל שונא שחור

בחודש יולי האחרון פורסם כי מנכ"ל רשת האופנה אברקרומבי אנד פיץ' (Abercrombie & Fitch), מייק ג'פריס, שונא את הצבע השחור. עד כדי כך שהוא מסרב ללבוש בגדים שחורים ואף אוסר על עובדי הרשת ללבוש בגדים שחורים, כך מדווח אתר "ביזנס אינסיידר".

רשת האופנה אישרה כי אכן אברקרומבי לא מוכרת פריטי לבוש בצבע שחור והעובדים מתבקשים לא ללבוש בגדים שחורים בבואם לעבודה, אפילו לא מעיל גשם שחור, משום שהמנכ"ל מתעב את הצבע, כך על פי אחד מעובדי הרשת שהתראיין ל"ביזנס אינסיידר".

 

"אברקרומבי אנד פיץ' לא מוכרת ביגוד שחור ומעדיפה שעובדיה לא ילבשו בגדים שחורים משום שאנו רשת לאופנת קז'ואל ואנו חשים שביגוד שחור הוא פורמלי מדי", נאמר בתגובתה של הרשת. "אין לנו דבר נגד ביגוד שחור - זהו צבע מתאים ביותר לדברים כגון חליפות טוקסידו".

על אף ששחור נחשב לצבע מחמיא בכל העולם, מנכ"ל הרשת לא מעוניין לראות אותו בקולקציות בחנויות הרשת. במקום זאת, מציעה אברקרומבי אופציה של כחול כהה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

4.
אחלה חנות - תמיד עדיף איכות על כמות
ת'אמת אחלה חנות, והסחורה איכותית. היא מאוד יקרה, אבל במקום לקנות 4 חולצות זבל בOLD NAVY קונים חולצה אחת טובה (שם או במקום אחר) שנשארת ונראית טוב להרבה זמן. יש לחנות קטע מדליק, ומי שרוצה שיקנה ומי שלא לא. לחברה יש ברנדים טוב, והמוכרים שם הם הפנים של החברה. אז הביטוי העצמי שלהם יכול להיות שלו מדליק אבל לא מתאים לערכי והמיתוג החברב. וזו קפיטליזם. החברה ולא לשכת הסעד לאנשים מוחצנים (שיער כחול..) שנה טובה חברים זועמים.
איתי , חיפה  |  09.09.13
3.
תזכירו לי מה הבעיה עם זה?
אין שום בעיה בלבקש מהעובד שלך שלא יגיע לעבודה עם צבעי שיער לא טבעיים (כחול, סגול). אברקרומבי ופיץ' היא רשת שמיתגה את עצמה בצורה מאוד פרפית ושמרנית, ואין שום סיבה שעובד זוטר שהחליט לעשות מוהיקן בשלל צבעים יקלקל להם את המוניטין במקום בו הוא עובד. יש מספיק חנויות שמאוד אוהבות אנשים עם סטייל מיוחד, שיער ובגדים משוגעים. אברקרומבי היא לא אחת מהן. לגיטימי לחלוטין. גם הבחירה לא למכור בגדים שחורים, אגב. אברקרומבי מדברת בעיקר לתיכוניסטים ותיכוניסטים, מה לעשות, פחות נמשכים למכנסי סיגר שחורים וחולצה שחורה תואמת.
ג'סי , גבעתיים  |  06.09.13