צילום: shutterstock
רוב מגזיני מוטו תקשורת יימכרו לבעלי טיים אאוט יובל סיגלר תמורת 685 אלף שקל
ביהמ"ש המחוזי בת"א אישר את ההסכם למכירת נכסי קבוצת המגזינים של אילן ציוני, הנמצאת בפירוק מתחילת אוגוסט. סיגלר יתחייב להעסיק 18 מעובדי הקבוצה למשך שנה לפחות
17.09.2013, 08:39 | אופיר דור
שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ורדה אלשיך אישרה אתמול את ההסכם למכירת נכסי קבוצת המגזינים מוטו תקשורת של אילן ציוני, הנמצאת בפירוק מאז תחילת חודש אוגוסט. לפי ההסכם, מרבית נכסי מוטו תקשורת יימכרו לחברת טיים אאוט של יובל סיגלר תמורת 685 אלף שקל בתוספת מע"מ. סיגלר יתחייב בנוסף להעסיק 18 עובדים של מוטו תקשורת למשך שנה לפחות. לסיגלר יימכרו המגזינים "מסע אחר", "מסע ישראלי" ו"מטיילים", מדריך ומחירון האופנועים "מוטו", מגזין העיצוב "נישה", כתב העת "גלילאו" ואתר המגזינים allmeg.
במקביל, חברת תכלת תקשורת של עקיבא גולדבלום, אחיו של מו"ל "מעריב" ו"מקור ראשון" שלמה בן־צבי, תרכוש את המגזינים "דרך האוכל", "הורים וילדים" ו"חיים אחרים" תמורת 250 אלף שקל. תכלת מתחייבת להמשיך להפיץ את המגזינים בשם הנאמן למותג המקורי ולהציע עבודה לפחות ל־8–7 עובדים למשך שנה בהתאם לתנאי העסקתם במוטו תקשורת. לגבי המגזין "גלילאו צעיר", נערכה התמחרות בין שירי אביב, סמנכ"לית במוטו תקשורת, וחברת אבלון מחקרים, שבסופה החליט בית המשפט שהמגזין יימכר לאביב תמורת 390 אלף שקל והתחייבות להעסיק שישה עובדים.
מוטו תקשורת הוציאה לאור 14 מגזינים והעסיקה כ־100 עובדים. המפרקת שמונתה לקבוצה, עו"ד רחל כרמי, אמרה כי כעת תחל חקירה אודות נסיבות הפירוק.
11 תגובות לכתיבת תגובה