אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נהגי "גט טקסי" זועמים: נפסיד 1,500 שקל בחודש צילום: נמרוד מאי

נהגי "גט טקסי" זועמים: נפסיד 1,500 שקל בחודש

החברה ביטלה את התשלום בסך 5 שקלים בהזמנת מונית, וטוענת שההחלטה התקבלה בשיתוף עם הנהגים; אבל בדיקה שערכנו אתמול מעלה כי רובם בכלל לא ידעו עליה

03.10.2013, 08:57 | שגיא כהן

חברת גט טקסי, המאפשרת להזמין מוניות באמצעות אפליקציה, הודיעה אתמול (ד') על בשורה משמחת לצרכנים: היא מבטלת את דמי ההזמנה בסך ‭5.2‬ שקלים שהנהגים גובים מהנוסעים בכל נסיעה. אבל מי שהבשורה כלל לא שמחה אותם הם הנהגים.  

קראו עוד בכלכליסט

החברה טענה כי ההחלטה התקבלה בשיתוף פעולה מלא עם הנהגים, אך בדיקה של "ידיעות אחרונות" מעלה תמונה שונה: חלק מהנהגים כלל לא ידעו על ההחלטה, וחלקם אף הביעו זעם רב עליה. כל הנהגים שאיתם שוחחנו אתמול השיבו בשלילה כאשר נשאלו אם שותפו בהחלטה לבטל את דמי ההזמנה. חלקם, כאמור, כלל לא הכירו את ההחלטה, או לא ידעו שהיא כבר נכנסה לתוקף.

ואם זה לא מספיק, כמה נהגים שכן ידעו על ההחלטה הכחישו שהסכימו לה‭".‬החברה מנהלת מלחמה ותחרות על הגב שלנו‭,"‬ אמר אחד מהם. "לא שאלו אותנו או התייעצו איתנו, אלא פשוט הנחיתו עלינו את ההחלטה‭."‬

לדברי הנהגים, הורדת דמי ההזמנה תסב להם הפסד הכנסה של כ־‭1,500‬ שקל בחודש. "אני בכלל שוקל אם להמשיך איתם‭,"‬ אמר אחד מהם. לעומת זאת, אמר נהג אחר כי ההחלטה מקובלת עליו לחלוטין, שכן דמי הסדרנות החודשיים

שגובה גט טקסי נמו־ כים מלכתחילה באופן משמעותי מתחנות אחרות.

מגט טקסי נמסר בתגובה: "במהלך 48 השעות האחרונות ניהלו מנהלי החברה שיחות אינטנסיביות עם כלל הנהגים, שב־ מסגרתן התייעצו בסוגיית ביטול דמי ההזמנה אותם גבו עד כה. כ-‭95%‬ מנהגי החברה הסכימו, בשיתוף פעולה מלא, לוותר על גביית דמי ההזמנה ללקוחות.

"נהגי החברה לא יורשו להמשיך לגבות את דמי ההזמנה, ואם נהג יחליט באופן חד צדדי לעשות זאת חברת גט טקסי תשיב לנוסע את כספו. אנו בטוחים שנהגי החברה מבינים את משמעות המהלך לטווח הארוך, שבסופו הם אלה שיצאו נשכרים ממנו". ‬

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
זה לא גט טקסי זה משרד התחבורה
נהגים רבים מתלוננים על כך שהנסיעות לא רווחיות וכו וזה התירוץ לגבות עוד 5 שקלים על נסיעה..בתור נוסעת אני לא מוכנה לשלם 5 שקלים נוספים למונית שהגיע אליי אחרי דקה כי גם ככה הייתה באזור. אם מחירים הנסיעות נמוכים, תפנו למשרד התחבורה שיעלה את התעריפים.. דבר שקרה לא מזמן.. ! מברכת את גט טקסי על המהלך של ה 5 שקלים, אין לי בעיה לשלם על נסיעה שאני מבצעת אבל לא לתת מתנות לנהגים על זה שהוא יודע לאיזה כתובת להגיע ואת מי הוא יעלה.. אחרת תשוטטו ברחובות... !
ליאת , תל אביב  |  04.10.13
8.
נהג שקורא את השוק נכון
כולכם פה לא יודעים על מה אתם מדברים ויאללה יאללה תחזרו לתחנות מוניות שלכם לשבת סביב הבוטקה ולקבל רק אם אתם מקורבים לצלצחת. אני בגטטקסי כבר חצי שנה מבסוט רצח הרבה עבודה טובה ואיכותית יש עם מי לדבר וואלה תחושה שחושבים עליך- וכן מה קרה אז חושבים גם על הלקוח? כמה זמן נראה לכם שפראיירים ימשיכו לשלם עוד 5שח סתם אם אתם מחוץ לביתץ שלהם?! Zה הכי הגיוני ואני תומך לגמרי במהלך וצופה לנו עוד המון עבודה וכל מי שלא מבין שיילך לעמוד שלו
יקיר , תל אביב  |  04.10.13
7.
עובדות נוספות
אני מבקש לחזק ולחדד את הדברים שאומר מס" 4 . א. למרות שהנהלת גט טקסי מתגאה על כך שנהגים מקבלים את הנסיעות ללא משוא פנים, ידוע לכל הנהגים שישנן " קומבינות " בין סדרנים לבין נהגים !! . אפשר וניתן להלחם בתופעה ( אם רק רוצים בכך ). והאמינו לי ניתן לעלות על המשתתפים בקומבינה בצורה פשוטה ויעילה, שוב, אם יקדישו לעיניין קצת יותר מחשבה . ב. ההוראה להפסיק ולגבות את דמי ההזמנה הטלפונית נפלה כאמצעי תחרותי מול האפליקציה של ישראכרט .עד כאן הכל סביר , אבל היכן בא לידי ביטוי חלקה של חב " גט טקסי במאמץ המלחמתי ??? למשל : למה שגט טקסי לא תחלק (על חשבונה ) בונוסים לנוסעים שלה ? כמו למשל נסיעת חינם ( אחת למכסה מסויימת של נסיעות) ?! לא שמענו כלום על חלקה של החברה במאמץ התחרותי, זולת רתימת צבור הנהגים לקמפיין , תוך שהיא מכניסה יד עמוק עמוק לכיסם .... ג. בכל הפרסומים והכתבות ( מטעם ושלא מטעם ) אומרים בהנהלת החב" שקיבלו את אישור רוב הנהגים לצעדם זה . נו באמת ..... אפילו אנחנו נהגי המוניות בעלי האיטיליגנציה הממוצעת מרגישים לא נוח אל מול הניסיון לשקר במצח נחושה!!! האמת היא שכל הנהגים ואני חוזר ומדגיש כ ל הנהגים מתנגדים לצעד זה אשר פוגע בפרנסתם שגם כך אינה מצוייה בשפע הואיל וחברת גט טקסי אינה מקפידה על האיזון הנכון בין מסת הנהגים שהיא מגייסת לבין גיוס לקוחות חדשים בעיקר בסקטור המוסדי (מה שנקרא בגט טקסי " נסיעות חברה ) ולסיום ,אני חושב שהנהלת גט טקסי שגתה בטקטיקה שבה נקטה . לבוא אל ציבור הנהגים ולבקש מהם להשתתף במאמץ מ ש ו ת ף להגברת התחרות זהו צעד לגיטימי . לבוא אל ציבור הנהגים ובאופן דורסני , בלתי מתחשב ושרירותי ולכפות עליהם ויתור על מקור פרנסה שמושג באופן חוקי וביושר זהו צעד שלא מבשר טובות למערכת היחסים ולשיתוף הפעולה המעולים ששררו עד כה בין הנהגים להנהלה ואשר איפשרו את צמיחתה. חבל שהנהלת החב" חוצה קווים שתוצאתם מי ישורנו...
גידי , כפ"ס  |  03.10.13
6.
ענף המוניות נגמר מזמן
גט טקסי הוא אתר שרק רוצה לעשות כסף ולהרויח על גבם הקטן של נהגי המונית.הוא לא משלם דלק ,לא איכפת לגט טקסי כמה זמן נהגי המוניות מבזבזים לשוא בין נסיעות ובין לקוחות. הנהגים משלמים "שכר תחנה "וגם להפחית להם בכוחניות את דמי ההגעה של אותו מזמין נסיעה, ולהסיע אנשים במחירים שגם ככה מאוד נמוכים ביחס להוצאות במונית. 5 שקל כפול X נסיעות בחודש זה אוכל למשפחה. הרבה נהגי מוניות עובדים 7 ימים בשבוע כדי להביא אוכל הביתה . מקווה שתבינו את מצוקת הנהגים הם עובדים מאוד קשה בכבישים ואל תתנו לזה לקרות. נהג מונית גמור
נהגי מוניות גמורים  |  03.10.13
לכל התגובות