אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
למה גינדי משקיעה בפרסום פרויקט שרונה מרקט שנה לפני הפתיחה? הדמיה: ויוו פוינט

למה גינדי משקיעה בפרסום פרויקט שרונה מרקט שנה לפני הפתיחה?

גורם בכיר בשוק המוסדי: "שרונה מרקט על המדף כבר כמה חודשים, אלא שגינדי מבקשים על הפרויקט מחיר בשמים. זה לא קניון שכבר רץ ופועל"

07.11.2013, 09:05 | עינת פז-פרנקל

חברת גינדי החזקות מנסה לעניין משקיעים מוסדיים בשוק הקולינרי שלה בתל אביב, שרונה מרקט, שייבנה בסמוך לפרויקט המגורים המתוקשר במתחם. במקביל, קמפיין פרסום אגרסיבי של גינדי בהיקף של 6.5 מיליון שקל מכריז על פתיחתו של שרונה מרקט - אך רק בעוד כשנה.  

קראו עוד בכלכליסט

הקמפיין כולל טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, מגזינים, אינטרנט וסלולר. "שרונה מרקט על המדף כבר כמה חודשים, אלא שגינדי מבקשים על הפרויקט מחיר בשמים - זה לא קניון שכבר רץ ופועל", אמר ל"כלכליסט" בכיר באחת מחברות ההשקעה המוסדיות.

שרונה מרקט (הדמייה), הדמיה: ויוו פוינט שרונה מרקט (הדמייה) | הדמיה: ויוו פוינט שרונה מרקט (הדמייה), הדמיה: ויוו פוינט

ביוני הודיעה גינדי החזקות, שבראשה עומדים ילדיו של יגאל גינדי, ששווי הקניון - שיכלול בעיקר מסעדות ושוק אוכל - עומד על 530 מיליון שקל, ולאחרונה פרסמה כי 85% משטחיו (8,700 מ"ר בנוי) הושכרו. לשם השוואה, הקניון שמקימה חברת גינדי השקעות (שבראשה ילדי משה גינדי) בשיתוף רבוע כחול נדל"ן לא רחוק משרונה, משתרע על שטח גדול פי ארבעה - 37 אלף מ"ר - ועל פי דו"חותיה הכספיים של גינדי השקעות שוויו הוערך על ידי שמאי ב־719 מיליון שקל, פי 1.3 בלבד בהשוואה לשרונה מרקט.

גורם בכיר בשוק המוסדי העריך כי "מטרת הקמפיין הפרסומי של גינדי היא למכור את העסק", אך יש מי שסבור דווקא ש"גינדי יזמו, מיצו את העסק, ורוצים לעבור לפרויקט הבא". מגינדי החזקות נמסר כי כמה גורמים מוסדיים פנו לחברה כדי להיכנס כשותפים בשרונה מרקט: "זהו נכס אסטרטגי, ובשלב זה אין לנו כוונה להכניס שותפים לפרויקט".

תגיות

11 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
גינדי טובים בהדמיות
זה מה שמוכר, וכדי לדוג קונים במחיר טוב התחילו קמפיין כאילו המתחם אוטוטו פתוח. זה מה שמעודד רוכשים +הקנאה שהמתחרה כבר שם (אבל הוא לא, אבל זה מוכר לרמוז על כך). אסטרטגית, המיקום בעייתי מדי כדי להיות "שוק הכרמל" או כמו השוק בנמל תל אביב. אם אנשים לא יכולים להגיע בקלות ברגל זה מקסימום יהיה תיירותי ויקר. מה שיעזור, אולי, זה קידום התחתית ופתיחת מתחם הטמפלרים
ראובן , תל אביב  |  07.11.13
לכל התגובות