אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אימון אישי: יותר כיף במים צילום: אוראל כהן

אימון אישי: יותר כיף במים

פילאטיס בבריכה מחוממת מצריך מאמץ, אבל היי - לא מזיעים

04.02.2014, 11:54 | רעות ברנע
"הרעיון הוא שכל אחד יביא את עצמו ואת מה שהוא מתחבר אליו לבריכה", אומרת קרן צור על שיטת ההידרו פילאטיס, שהתוודעה אליה בקורס מאמני כושר במים בלונדון.

קראו עוד בכלכליסט

השיעור בנוי על רפטואר התרגילים של הפילאטיס ומתקיים בבריכה הידרותרפית שמחוממת ל־34 מעלות. "מרכז הכובד משתנה במים", מסבירה צור, "ומשקל הגוף הוא כעשירית ממשקלו ביבשה, לכן מתאפשרת עבודה אינטנסיבית בעומס מופחת על המפרקים. המים החמים מרגיעים, מרפים את השרירים, מגמישים את המפרקים, מגדילים את טווחי התנועה ומאפשרים לעשות מתיחות ביתר קלות".

הידרו פילאטיס. עבודה אינטנסיבית על שרירי הליבה, צילום: אוראל כהן הידרו פילאטיס. עבודה אינטנסיבית על שרירי הליבה | צילום: אוראל כהן הידרו פילאטיס. עבודה אינטנסיבית על שרירי הליבה, צילום: אוראל כהן

בשיעור בן שעה יש 50 דקות של תרגילים, ובהם חיזוק באמצעות אביזרים ייעודיים לבריכה, מתיחות ותרגילי קואורדינציה. השיעור מסתיים בעשר דקות של שחרור והרפיה בציפה על הגב. "גם בבריכה, כמו בפילאטיס רגיל, יש עבודה אינטנסיבית על שרירי הליבה, שאותם חייבים להפעיל חזק כדי להתייצב".

התרגילים אל מול ההתנגדות של המים אכן מאתגרים, אך יש משהו נינוח וכיפי בתוך מים בהשוואה להזעה על המזרן. השיעורים מתקיימים בקבוצות של עד שישה תלמידים בשתי רמות - מתחילים ומתקדמים.

פרטים:

75 שקל לשיעור, 350 שקל ל־5 שיעורים, 600 שקל ל־10 שיעורים. יאיר 43 רמת גן, 052-6528255.

מד קלוריות:

באימון של שעה שורפים

400-300 קלוריות

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות