אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת החשמל התנתקה ממשרד מקאן אריקסון צילום: עידו איז'ק

חברת החשמל התנתקה ממשרד מקאן אריקסון

שילוח התבטא בטוויטר נגד הפרסומת של חברת החשמל וכינה את אנשי החברה ואת היו"ר שלה יפתח רון טל, עושקי ישראל

16.02.2014, 15:39 | אורנה יפת וליאור גוטמן

חברת החשמל החליטה להוציא את תקציב הפרסום שלה ממשרד מקאן אריקסון, זאת בעקבות התבטאות של אילן שילוח, יו"ר קבוצת הפרסום מקאן אריקסון בטוויטר נגד הפרסומת של חברת החשמל וכינה את אנשי החברה ואת היו"ר שלה יפתח רון טל, עושקי ישראל.

קראו עוד בכלכליסט

מקאן היה בעבר משרד הפרסום המוביל של חברת החשמל וכיום הוא מטפל בחלק קטן יחסית מהתקציב לאחר שאדלר חומסקי זכה במכרז האחרון שפרסמה החברה ומטפל כיום בעיקר התקציב של החברה.

יפתח רון טל, יו"ר חברת חשמל, צילום: ענר גרין יפתח רון טל, יו"ר חברת חשמל | צילום: ענר גרין יפתח רון טל, יו"ר חברת חשמל, צילום: ענר גרין

בחברת החשמל לא אהבו את ההתבטאות ושלחו למקאן אריקסון מכתב ובו נאמר כי ההתבטאויות של בכירים במקאן נגד חברת החשמל ובכיריה אינן מקובלות על החברה ומביעות הפרה של חובת הנאמנות בין הצדדים. עוד נכתב במכתב למקאן כי חברת החשמל בחרה להשעות את ההתקשרות עם המשרד עד שתתקבל החלטה סופית בנידון בקרב הגורמים המוסמכים.

בסביבת חברת החשמל אומרים, כי התקציב שעליו מופקד מקאן אריקסון עומד על 1.5 מיליון שקל בשנה, בעוד מצד מקאן אריקסון נמסר כי מדובר בתקציב זעום של 100 אלף דולר בלבד.

מחברת החשמל טרם נמסרה תגובה לידיעה.

ממקאן אריקסון נמסר בתגובה: "תקציב חברת החשמל מטופל אצל אדלר חומסקי. מקאן מטפל בתקציב קטן עבור פרסום של מודעות סטטוטוריות. חשוב לציין כי מדובר בתקציב זניח בהיקף של כ-100 אלף דולר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות