אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תובע את מקדונלד'ס על 1.5 מיליון דולר כי קיבל רק מפית אחת עם הארוחה צילום: בלומברג

תובע את מקדונלד'ס על 1.5 מיליון דולר כי קיבל רק מפית אחת עם הארוחה

לטענת הלקוח הוא אינו יכול לעבוד בשל "סבל מנטלי" ו"מצוקה נפשית" שנגרמו לו לאחר שהתווכח עם מנהל הסניף

02.03.2014, 16:04 | שירות כלכליסט
לקוח של מקדונלד'ס תובע מרשת המזון המהיר 1.5 מיליון דולר, לאחר שהגישו לו עם המנה שלו מפית אחת בלבד.

קראו עוד בכלכליסט

הדיילי מייל מדווח כי הלקוח, וובסטר לוקאס, טוען כעת כי אינו יכול לעבוד בשל "סבל מנטלי" ו"מצוקה נפשית" שנגרמו בעקבות התקרית, במהלכה גם התווכח בקולניות עם מנהל הסניף בפקוימה קליפורניה. התקרית אירעה ב-29 בינואר.

הרוחות התלהטו ככל הנראה לאחר שלוקאס התלונן כי קיבל מפית נייר אחת בלבד ביחד עם מנת Quarter Pounder Deluxe שהזמין.

סניף של רשת מקדונלד סניף של רשת מקדונלד'ס בארה"ב (ארכיון) | צילום: בלומברג סניף של רשת מקדונלד

לוקאס, שהוא ממוצא אפריקאי-אמריקאי, מאשים גם כי תגובתו של מנהל הסניף לבקשתו לעוד מפיות הייתה מונעת מגזענות. לטענתו, המנהל, שמזוהה רק בשם אנחל, והיה בעל מראה מקסיקני, מלמל משהו שנשמע "אנשים מהסוג שלך".

לאחר התקרית, שלח לוקאס מכתב תלונה לבעל הסניף, והתלונן כי הוא מצולק נפשית כתוצאה מכך. לדבריו, הוא שוחח עם אותו אנחל בטלפון לאחר התקרית, אך גם במקרה הזה הוא הפגין "עוינות וחוסר רציונליות".

"חבל שנתקלתי במצב הזה...איני חושב שאוכל לשנות את גישתו של אנחל כלפי הלקוחות", כתב. "איני מסוגל לעבוד בשל הסבל המנטלי והמצוקה הנפשית שנגרמה לי במכוון על ידי עובד בשם אנחל, שלא הסכים לאיית לי נכונה את שמו".

תגיות