ארצות הברית של סמסונג: נתח השוק זינק ב-8% מאז יולי 2013
אפל אמנם מובילה את תחום הסמארטפונים - אך יריבתה הגדולה מחזיקה בכ-55% משוק האנדרואיד בצפון אמריקה. זאת, בעוד מתחרות כ-LG, אמזון, HTC ומוטורולה מסתפקות בפחות מ-10%
07.03.2014, 18:00 | נמרוד צוק
עד כמה גדול חלקה של סמסונג בשוק הסמארטפונים והטאבלטים בצפון אמריקה? אפל אמנם נחשבת למובילת השוק בשנים האחרונות, אבל מבין יצרניות האנדרואיד, החברה הקוריאנית מחזיקה בנתח שוק של יותר מ-55% נכון לחודש שעבר. כך לפי נתוני חברת המחקר Chitika. מדובר בצמיחה של 8% מאז יולי 2013.
את המקום השני ברשימה תפסו אמזון ו-LG, עם 8.2% כל אחת (אמזון היא שחקנית בולטת בשוק המובייל האמריקאי, עם סדרת מכשירי קינדל Fire), ואחריהן מוטורולה עם 7%, HTC עם 6.2% וגוגל עם 4.6%. מאז יולי, HTC איבדה 3.5% מנתח השוק שלה, מוטורולה איבדה 2.5% ואמזון איבדה 0.6%, רובם, כפי הנראה, לטובת סמסונג.
שלוש יצרניות הבאות ברשימה הן בארנס אנד נובל עם 1.8%, ZTE עם 1.5% וחואווי עם 1.2%. שאר היצרניות הסתפקו בפחות מ-1% כל אחת.
78.6% מהגישה לאינטרנט על ידי משתמשי אנדרואיד בארה"ב וקנדה מתבצעת מסמאטרפונים, ו-21.4% מטאבלטים, על פי נתוני החברה. משתמשי מכשירים מתוצרת אפל עדיין אחראים ל-78.2% מכלל תעבורת הרשת באמצעות טאלבטים, כאשר פה סמסונג מסתפקת במקום השלישי בלבד, עם 6.1% מכלל התעבורה, אחרי אמזון, שמייצרת 7.7% מהטראפיק.
על פי הסקר האחרון של קומסקור (שפורסם בדצמבר) אפל עדיין מובילה את שוק הסמארטפונים האמריקאי, עם נתח שוק של 40.6% לאייפון על דגמיו השונים, כאשר סמסונג הסתפקה ב-25.4% מהשוק.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
3 תגובות לכתיבת תגובה