אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דיווח: יאהו מנהלת מגעים לרכישת NDN צילום: איי אף פי

דיווח: יאהו מנהלת מגעים לרכישת NDN

מדובר בפלטפורמת הפצת וידאו שמתמחה בשילוב וקידום סרטונים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו, מתכננת להפוך את NDN למתחרה ליוטיוב. החברה ניסתה לרכוש בעבר אתרי וידאו כ-DailyMotion ו-Hulu ונכשלה

01.04.2014, 11:22 | עומר כביר
יאהו מנהלת מגעים לרכישת פלטפורמת הפצת הווידאו News Distribution Network, כחלק ממהלך שמובילה המנכ"לית, מריסה מאייר, להקים מתחרה ליוטיוב – כך דיווח אמש (ב') הוול סטריט ג'ורנל. NDN, מצידה, הכחישה את הדיווח.

קראו עוד בכלכליסט

NDN מפתחת כלים לשילוב, קידום והיוון וידאו בשביל אתרי תוכן שונים, ולא מפעילה אתר שיתוף וידיאו משלה כמו יוטיוב. הרכישה, שלדברי שני מקורות יכולה להגיע לשווי של 300 מיליון דולר, תספיק ליאהו את הפלטפורמה הטכנולוגית הדרושה לה על מנת להקים מתחרה ליוטיוב.

מתרחבת אל תחום הווידאו. יאהו, צילום: בלומברג מתרחבת אל תחום הווידאו. יאהו | צילום: בלומברג מתרחבת אל תחום הווידאו. יאהו, צילום: בלומברג

עם זאת, לדברי המקורות המגעים נמצאים עדיין בשלביהם הראשונים ויעברו כמה שבועות עד שתושלם העסקה, אם בכלל.

העסקה הינה חלק ממהלך נרחב שמובילה מאייר, שלפי דיווח של re/code כלל גם מגעים עם כמה מהכוכבים הבולטים של יוטיוב בהצעה לעבור לאתר החדש לכשיוקם. בשנה שעברה כשלה יאהו בניסיונתיה לרכוש את אתר שיתוף הווידאו DailyMotion וגם ניסתה לרכוש את אתר הסטרימינג הולו - גם במקרה זה, ללא הצלחה. מנגד, הצליחה מאייר לרכוש את הזכויות לתוכניות טלוויזיה כמו סאטרדיי נייט לייב ולשכור את שירותיה של השדרנית הבכירה קייטי קוריק.

תגיות